Job Impulse Polska (Strefa Job) to agencja zatrudnienia działająca na polskim rynku od 2006 roku (nr wpisu do rejestru: 3000). Dzięki nam podejmiesz pracę tymczasową lub znajdziesz stałe zatrudnienie. Za naszym pośrednictwem miesięcznie pracuje kilka tysięcy osób w całej Polsce. Prowadzimy procesy rekrutacyjne na stanowiska wszystkich szczebli, również w ramach projektu TAKpełnosprawni promującego zatrudnianie i integrację osób z niepełnosprawnością.
Menedżer ds. rekrutacji
Miejsce pracy: Łódź
Nr ref.: MR/Łódź/052018/KM
Nasza oferta:
- możliwość rozwoju zawodowego w obszarze zarządzania projektami rekrutacyjnymi dla sektora PT w całej organizacji
- duży zakres autonomii i realny wpływ na kształtowanie standardu CX
- atrakcyjne wynagrodzenie, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
- troska o Twoje bezpieczeństwo i dobre samopoczucie w ramach pakietu benefitów
- niekorporacyjny klimat organizacji ceniącej partnerstwo, indywidualny wkład i inicjatywę w działaniu
- przyjazna atmosfera pracy w naszym zespole, którego potęgą jest różnorodność
Zadania:
- bieżące wsparcie procesów rekrutacyjnych w oddziałach w całej Polsce
- rekrutacja oraz selekcja kandydatów PT uwzględniająca specyfikację i oczekiwania Klientów oraz zgodna ze standardem CX
- systematyczne budowanie oraz aktualizowanie bazy kandydatów poprzez kampanie w SM, ogłoszenia i działania off line
- określanie bieżących potrzeb dotyczących wsparcia z zakresu rekrutacji PT, doradztwo konsultacyjne i koordynacja wybranych procesów rekrutacyjnych
- przygotowanie treści ogłoszeń internetowych i prasowych oraz nadzór nad ich zamieszczeniem
- koordynacja i nadzór nad współpracą z portalami rekrutacyjnymi
- nawiązywanie i utrzymywanie stałych kontaktów z instytucjami wspierającymi obszar rekrutacji (Urzędy Pracy, targi pracy, uczelnie, Urzędy Miasta)
- współtworzenie, aktualizowanie i monitoring standardów CX
- przeprowadzanie szkoleń z zakresu CX dla pracowników wewnątrz organizacji, w tym także w ramach programu wdrożeniowego dla nowych pracowników
- aktywny udział w wymianie wiedzy (dobre praktyki, informacja zwrotna, inicjowanie usprawnień) w całej organizacji
- monitoring lokalnych rynków pracy, identyfikowanie trendów w branży PT oraz na rynku pracy
- raportowanie działań rekrutacyjnych i poziomu realizacji zamówień do Dyrektora Sprzedaży i Operacji
Nasze oczekiwania:
- minimum dwa lata doświadczenia na stanowisku związanym z rekrutacją pracowników tymczasowych
- wiedza i umiejętności z zakresu efektywnego korzystania z mediów społecznościowych w obszarze rekrutacji
- znajomość aktualnych trendów na rynku pracy tymczasowej, w tym działań konkurencji
- praktyczna umiejętność prowadzenia szkoleń i zarządzania przepływem wiedzy w organizacji
- czynne prawo jazdy kat. B
- umiejętność budowania i podtrzymywania autorytetu i dobrych relacji
- samodzielność i bardzo dobra organizacja czasu pracy
- potencjał do zarządzania grupą projektową
- poszanowanie różnorodności i umiejętność pracy w zespole, w którym cenimy indywidualność