- wiesz, co w social media jest na czasie i systematycznie śledzisz nowinki i trendy w tym obszarze,
- posiadasz praktyczną wiedzę o mediach digital: Google Ads, Programatic, modele rozliczeniowe na Facebooku i YouTube,
- potrafisz korzystać z takich narzędzi, jak Menedżer reklam Facebook Ads, Business Manager, YouTube Studio, Sotrender/Brand24 oraz Google Analytics,
- masz analityczne podejście do zadań, a skrupulatność i dokładność to cechy, które Cię wyróżniają,
- biegle posługujesz się językiem angielskim,
- zręcznie poruszasz się w pakiecie MS Office (w szczególności PowerPoint) i wiesz, jak ciekawie przedstawić wnioski i rekomendacje na slajdach ,
- lubisz współpracować z ludźmi i dobrze czujesz się w pracy zespołowej.
- planujesz kampanie mediowe zgodnie z przyjętą strategią i planem komunikacji firmy,
- przygotowujesz briefy mediowe oraz współpracujesz z domami mediowymi w zakresie analizy i optymalizacji rozwiązań,
- sporządzasz raporty i podsumowania kampanii mediowych oraz przygotowujesz rekomendacje z uwzględnieniem efektywności contentu,
- przygotowujesz testy i próbkujesz kampanie (w tym testy kreacji),
- kontrolujesz implementację rekomendacji w kolejnych kampaniach,
- monitorujesz trendy rynkowe i mediowe (w tym social media),
- stabilne zatrudnienie: umowę o pracę (umowę na czas nieokreślony już po pół roku),
- możliwość łączenia pracy z domu z pracą w naszych różnorodnych lokalizacjach,
- zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne.
Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego carrefour@galluppolska.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.