- posiadasz doświadczenie w planowaniu ekspozycji i przygotowywaniu planogramów,
- znasz j.angielski na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (min. B1),
- myślisz w sposób analityczny i lubisz pracę z liczbami,
- biegle posługujesz się pakietem MS Office - w szczególności Excel,
- jesteś samodzielny/a i dobrze zorganizowany/a,
- umiesz pracować pod presją czasu,
- jesteś osobą komunikatywną i lubisz pracę w zespole.
- przygotowujesz i planujesz ekspozycje towarów w sklepach - przygotowujesz planogramy dla podległych kategorii,
- analizujesz i planujesz promocje (udział w przygotowywaniu gazetek, materiałów promocyjnych),
- obserwujesz rynek, badasz konkurencję bezpośrednią,
- kontrolujesz poziom stoku i sprzedaży,
- przeprowadzasz estymacje produktów,
- ściśle współpracujesz z Kupcami kategorii w zakresie wyboru artykułów do asortymentu stałego i promocyjnego.
- pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
- umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
- zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
- pracę w firmie działającej w Polsce od ponad 20 lat.
Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego carrefour@galluppolska.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.