Carrefour jest liderem wielkiej dystrybucji w Europie. Pod naszym szyldem działa obecnie w Polsce ponad 700 sklepów w różnych formatach, jesteśmy także właścicielem i zarządcą centrów handlowych. Firma zatrudnia ponad 16 000 osób. Dążąc do podniesienia jakości życia klientów i konsumentów, Carrefour Polska realizuje strategię odpowiedzialnego biznesu. Kluczowym elementem strategii firmy jest również odpowiedzialne podejście do pracowników. W tym celu firma wdrożyła Politykę Różnorodności. W związku z intensywnym rozwojem poszukujemy osób na stanowisko:
- analizowanie zużycia mediów przez sklepy oraz reagowanie w przypadku stwierdzonych przekroczeń;
- prowadzenie reklamacji w przypadku stwierdzenia przekroczeń przy współpracy z firmą obsługującą Carrefour;
- kontrolowanie progów zasilania w przypadku ogłoszenia ograniczeń mocy;
- proponowanie, opracowywanie i analizowanie działań prowadzących do uzyskania oszczędności mediów;
- analizowanie i ocenianie ich skuteczności i efektywności;
- bieżące tworzenie analiz oraz sprawozdań w zakresie oszczędności mediów do Centrali we Francji.
- wykształcenie wyższe techniczne, preferowane kierunki z zakresu energetyki, elektrotechniki, automatyki;
- uprawnienia elektryczne SEP min. 1 kV;
- ugruntowana wiedza z zakresu uzyskiwania oszczędności mediów zasilających sklepy (m.in prąd, gaz, woda, energia cieplna, itp.);
- wiedza z zakresu zarządzania nieruchomościami;
- dobra znajomość języka angielskiego;
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne;
- znajomość pakietu MS Office;
- bardzo dobra znajomość MS Excel;
- czynne prawo jazdy kat. B.
Doświadczenie w zarządzaniu nieruchomościami będzie dodatkowym atutem.
Uwaga: Praca związana z częstymi wyjazdami służbowymi do obiektów handlowych Carrefour położnych na terenie całej Polski.
- stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie odpowiedzialnej społecznie, działającej w oparciu o najwyższe standardy;
- możliwość zatrudnienia w różnych obiektach handlowych na terenie całej Polski;
- pracę w firmie, w której każdy ma równe szanse rozwoju spośród wielu oferowanych przez nas zawodów;
- dynamiczną pracę w gronie specjalistów;
- bogatą ofertę szkoleń specjalistycznych;
- szeroki pakiet ubezpieczeń na życie dla pracowników oraz ich rodzin na atrakcyjnych warunkach;
- bogaty pakiet świadczeń socjalnych.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.