Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa
Menedżer ds. kluczowych klientów

Menedżer ds. kluczowych klientów

PLAY
Warszawa
praca stacjonarna
5217 dni temu

Ogłoszenie numer: 113256, z dnia 2010-09-08

PLAY

Menedżer ds. kluczowych klientów

Miejsce pracy: Warszawa

Nr Ref.: KAM

 

Opis stanowiska

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę kluczowych klientów w dziale sprzedaży (współpraca z partnerami sprzedającymi usługi PLAY). Zadania: - Kreowanie polityki prowizyjnej i strategii sprzedaży w stosunku do klientów PLAY - Maksymalizacja sprzedaży poprzez realizację celów sprzedażowych - Sprzedaż produktów i usług operatora PLAY - Utrzymanie i rozwój relacji z kluczowymi klientami - Prowadzenie negocjacji handlowych - Monitorowanie działań konkurencji

Wymagania

- Prawo jazdy kat B - Gotowość do częstych podróży służbowych – praca w terenie - Min 3 letnie doświadczenie w dziale sprzedaży w obsłudze klientów instytucjonalnych - Wykształcenie wyższe - Nastawienie na realizację celów - Komunikatywność - Samodzielność i dobra organizacja pracy - Bardzo dobra znajomość programu Power Point i Excell - Dobra znajomość języka angielskiego - Mile widziane doświadczenie w branży telekomunikacyjnej
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Poznaj

P4 Sp. z o.o.

PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.