Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Menedżer ds. klientów

Nask S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
2099 dni temu
Menedżer ds. klientów
Nr ref.: MDK 0119
Naszym Pracownikom oferujemy:
  • zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • duża samodzielność działania,
  • wsparcie zespołu,
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • pracę w młodym, energicznym zespole profesjonalistów,
  • miłą atmosferę pracy,
  • kartę MultiSport,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • ubezpieczenie na życie.
Do głównych zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:
  • pozyskiwanie nowych klientów,
  • rozwój i podtrzymywanie biznesowych relacji z klientami,
  • prowadzenie i sprzedaż złożonych rozwiązań teleinformatycznych (w szczególności z obszaru cyberbezpieczeństwa i Data Center),
  • negocjowanie warunków sprzedaży i przygotowywanie umów,
  • posprzedażowa obsługa klienta,
  • realizacja planu sprzedaży,
  • stały monitoring rynku i współtworzenie strategii sprzedaży.
Profil idealnego Kandydata:
  • wykształcenie wyższe, preferowane zarządzanie, ekonomia, telekomunikacja,
  • umiejętność identyfikowania potrzeb klienta,
  • umiejętność budowania biznesowych relacji z klientami,
  • umiejętność przygotowania i prezentacji oferty handlowej,
  • znajomość procesów sprzedaży oraz praktyczna znajomość technik sprzedaży,
  • umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych,
  • gotowość do aktywnego pozyskiwania klientów i sprzedaży złożonych rozwiązań teleinformatycznych w szczególności z obszaru cyberbezpieczeństwa i Data Center,
  • dobra znajomość rynku teleinformatycznego,
  • budowanie wizerunku marki na rynku,
  • 3-letnie doświadczenie w sprzedaży B2B,
  • udokumentowane sukcesy w sprzedaży dla klientów korporacyjnych,
  • wysoka motywacja do pracy, samodzielność, inicjatywa, wysoka kultura osobista, odporność na stres, koncentracja na realizację celów, kreatywność, umiejętność poszukiwania niestandardowych rozwiązań,
  • odpowiedzialność za realizację własnych zadań,
  • gotowość do podnoszenia kwalifikacji.
Dodatkowymi atutami będą:
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym prowadzenie negocjacji handlowych,
  • praktyczna znajomość rozwiązań i technologii z obszaru cyberbezpieczeństwa i Data Center,
  • certyfikaty sprzedażowe i produktowe z branży teleinformatycznej.