-
zapewnia prawidłową komunikację zarówno pomiędzy operatorami logistycznymi a Klientami i Pracownikami EPPL oraz prowadzi bezpośrednią komunikację z Klientami EPPL w zakresie poprawności realizowanych usług transportowych
-
na bieżąco rozwiązuje trudności/problemy wynikające z działań operatorów logistycznych
-
bierze udział w tworzeniu standardów i rodzaju oferowanych usług transportowych dla Klientów i monitoruje ich realizację
-
identyfikuje potrzeby Klientów w zakresie rozwiązań transportowych oraz analizuje przypadki o obniżonej efektywności i ich przyczyny
-
rekomenduje i wdraża usprawnienia w zakresie obsługi logistycznej Klientów na podstawie danych, w tym monitoruje działania konkurencji w obszarze logistyki
-
raportuje wskaźniki operacyjne KPI oraz tworzy raporty na potrzeby wewnętrzne spółki, kontroluje koszty transportu i szuka ich optymalizacji
-
ściśle współpracuje z działami wewnętrznymi firmy w obszarze, w szczególności z Działami Sprzedaży oraz Działem Sprzedaży Wewnętrznej i Obsługi Klienta
- min. kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku lub po stronie operatora logistycznego w obsłudze kluczowych klientów
- wykształcenia min. średniego (wyższe będzie dodatkowym atutem)
- wysoko rozwiniętych umiejętności interpersonalnych
- wysokiej orientacji na realizację celów biznesowych
- inicjatywy, samodzielności i konsekwencji w działaniu
- proaktywnego podejścia i determinacji w realizacji zadań
- dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office
- znajomość systemu SAP lub innego podobnej klasy
- znajomość j. angielskiego umożliwiającego swobodną komunikację
- umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w międzynarodowej firmie będącej częścią Grupy Heinzel
- nowoczesne narzędzia do realizacji zadań: laptop, telefon komórkowy
- prywatną opiekę medyczną Allianz, ubezpieczenie na życie, kartę Multisport, bony świąteczne