- masz minimum 5 lat doświadczenia w obszarze marketingu cyfrowego, w tym w zarządzaniu kampaniami cyfrowymi, prowadzeniu akcji w mediach społecznościowych, performance marketingu, CRM,
- posiadasz wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe - marketing, lub pokrewne,
- posiadasz doskonałe umiejętności analityczne,
- obsługujesz narzędzia do tworzenia i monitorowania kampanii marketingowych i performance,
- masz doświadczenie w prowadzeniu testów A/B i analizowaniu wyników,
- bardzo dobrze znasz język angielski,
- jesteś zorientowany/a na klienta i masz doświadczenie w budowie komunikacji marki,
- jesteś osobą kreatywną i wykazujesz się inicjatywą w szukaniu nowych rozwiązań.
- nadzorujesz zadania realizowane przez zespół marketingu cyfrowego, w tym kampanie emailowe, display i performance marketing,
- budujesz strategię komunikacji z klientami,
- tworzysz i monitorujesz budżety kampanii marketingowych,
- przygotowujesz raporty prezentujące efekty prowadzonych kampanii,
- współpracujesz z agencjami i ekspertami w celu poprawy wyników marketingowych,
- identyfikujesz najnowsze trendy i technologie i jesteś na bieżąco z nowoczesnymi rozwiązaniami na rynku,
- korzystasz z narzędzi do obsługi zadań marketingowych - Google 360, Analytics, AdWords, FB.
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
- pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
- biuro w świetnej lokalizacji (GH Wileńska),
- szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować,
- zniżkę na zakupy w Carrefour od pierwszego dnia pracy,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
- pracę z perspektywami w firmie działającej w Polsce ponad 20 lat.
Przesłanie do Carrefour Polska Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością (Carrefour) danych osobowych w zakresie szerszym, niż określony w Kodeksie pracy, stanowi zgodę na przetwarzanie tych danych przez Carrefour w celu prowadzenia procesu rekrutacyjnego. Zgodę możną wycofać w dowolnym czasie korzystając z adresu mailowego carrefour@galluppolska.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.