Menadżer Regionu ds. Serwisu
Miejsce pracy: woj. łódzkie
Znajdź swoje miejsce w naszej drużynie!
Dlaczego jesteśmy liderem wśród dostawców rozwiązań intralogistycznych, wózków widłowych, technologii magazynowych, oprogramowania i usług? Ponieważ mamy pierwszoligowy zespół! Każde stanowisko w naszej firmie przyciąga ludzi wielkiego formatu. Współdziałamy, by razem osiągać wspaniałe cele. Teraz masz szansę znaleźć się w zwycięskiej drużynie i każdego dnia podejmować nowe, ambitne wyzwania. Sukces zależy tylko od Ciebie i Twojego zaangażowania. Dołącz do gry w naszych barwach.
Twoja rola:
- zarządzanie kilkunastoosobową grupą pracowników,
- tworzenie zgranego zespołu i motywowanie pracowników,
- optymalizacja pracy podległych pracowników,
- realizacja planów sprzedażowych na wyznaczonym obszarze,
- zarządzanie relacjami z Klientami na podległym sobie terenie,
- pozyskiwanie nowych Klientów, umacnianie relacji z obecnymi Klientami,
- prowadzenie negocjacji handlowych,
- doradztwo techniczne w zakresie oferowanego produktu,
- kompleksowe opracowywanie ofert serwisowych,
- raportowanie działań pracy w bazie CRM.
Twoje mocne strony:
- umiejętność koordynowania wielu kontraktów w jednym czasie,
- doświadczenie w zarządzaniu grupą osób,
- wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne, pozwalające na budowanie relacji z osobami na różnych szczeblach organizacji po stronie Klienta,
- umiejętność nawiązywania i budowania długoletnich relacji z Klientami,
- umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych,
- pełna samodzielność w zakresie organizacji pracy i ustalania priorytetów,
- wykształcenie wyższe,
- znajomość języka angielskiego lub niemieckiego pozwalająca na swobodną konwersację,
- prawo jazdy kat. B (gotowość do pracy w terenie),
- znajomość SAP – mile widziana.
W naszym zespole zyskujesz:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę od początku zatrudnienia,
- wysokiej jakości narzędzia pracy (samochód, laptop, telefon, iPad),
- atrakcyjne warunki wynagrodzenia,
- system szkoleń technicznych i sprzedażowych.