Arkema jest francuską grupą, będąca liderem w branży, dostarczającą swoim klientom wysokiej jakości specjalistycznych produktów chemicznych. Firma posiada 137 zakładów produkcyjnych zlokalizowanych w 50 krajach na całym świecie i zatrudnia 19.000 pracowników. Firma posiada 13 centrów badawczo-rozwojowych. W 2014 roku grupa Arkema zrealizowała sprzedaż o wartości 7.5 miliarda €. W Polsce Arkema jest obecna od 20 lat i posiada biuro handlowe oraz zakład produkcyjny w Inowrocławiu. Więcej na temat grupy Arkema na www.arkema.com.
Obecnie poszukujemy ambitnej osoby zamieszkałej najlepiej w województwie kujawsko-pomorskim lub w województwach ościennych, której zaoferujemy interesującą pracę w międzynarodowym środowisku na stanowisku:
Stanowisko raportuje do Dyrektora Wytwórni Sit Molekularnych
Zadania Menadżera QHSE obejmują całokształt spraw związanych z opracowywaniem, wprowadzaniem w życie i kontrolą przestrzegania polityki firmy w zakresie szeroko rozumianej jakości z elementami bezpieczeństwa i ochrony pracy, ochrony środowiska oraz analizy ryzyka procesowego, w tym:
- proponowanie, wdrażanie i uaktualnianie dobrych praktyk z dziedziny QHSE i ich regularne dokumentowanie;
- propagowanie wiedzy i szkolenie pracowników w zakresie QHSE;
- stały kontakt z centralą grupy Arkema w sprawach QHSE;
- nadzór nad przestrzeganiem przez fimę wymogów QHSE w zgodnie z wymogami prawa polskiego oraz grupy Arkema;
- reprezentowanie firmy w kontaktach z instytucjami państwowymi sprawującymi nadzór nad przestrzeganiem wymogów prawa polskiego przez firmę;
- zarządzanie jakością zgodnie ze standardami ISO i wymogami prawa polskiego;
- prowadzenie dochodzeń i wyjaśnianie przyczyn w przypadku zaistniałych wypadków;
- reagowanie i rekomendowanie działań korygujących na wypadek reklamacji jakościowych;
- Wykształcenie wyższe – najlepiej techniczne z elementami zarządzania jakością
- Doświadczenie pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej, najlepiej w branży chemicznej
- Znajomość wymogów zabezpieczenia jakości i analizy ryzyka procesowego (HAZOP)
- Samodzielność, dobra organizacja pracy, umiejętność pracy w zespole oraz nadawania priorytetów i egzekwowania wydawanych poleceń
- Płynna znajomość języka angielskiego - znajomość języka francuskiego będzie dodatkowym atutem
- Prawo jazdy
- Biegła obsługa komputera – Outlook, Office
- Atrakcyjne wynagrodzenie i warunki pracy w międzynarodowej firmie,
- Możliwość szkoleń i wyjazdów zagranicznych.