Kim jesteśmy?
Cert Partner jest rodzinną firmą, która od 17 lat zajmuje się oceną zgodności produktów z wymaganiami bezpieczeństwa. Specjalizujemy się w bezpieczeństwie maszyn i produktów, podlegających wymaganiom oznaczenia CE. Prowadzimy szkolenia, doradzamy, przeprowadzamy audyty i pomagamy naszym Klientom dostosować produkty do wymagań bezpieczeństwa. Dostarczamy również oprogramowanie wspomagające proces oceny zgodności, oceny ryzyka i certyfikacji maszyn. Realizujemy projekty dla najmniejszych jak i największych światowych firm produkcyjnych, wspierając je naszą ekspercką wiedzą i doświadczeniem. Wspomagamy również najbardziej znane na świecie jednostki certyfikujące.
Jacy jesteśmy na co dzień?
Bardzo cenimy współpracę i dobrą atmosferę w pracy. Dlatego dbamy o wzajemne wsparcie i koleżeńskie relacje zarówno ze współpracownikami jak i przełożonymi. Motywuje nas praca z ludźmi z własną inicjatywą, którzy nie potrzebują szczegółowych wytycznych, by rozpocząć działanie. Uwielbiamy pracować z ludźmi, którzy potrafią być samodzielni i odpowiedzialni za swój obszar działania w firmie, a zarazem tymi, którzy czasem zainteresują się, czy ktoś inny w zespole nie potrzebuje pomocy w realizacji wspólnego celu. Jeżeli TY również chcesz współtworzyć takie przyjazne warunki pracy, to serdecznie zapraszamy Cię do nas.
DOŁĄCZ do naszego zespołu! Aplikuj na stanowisko:
Jeżeli jesteś inżynierem z "zacięciem" marketingowym i żyłką sprzedawcy, będziesz idealnym kandydatem.
Będziesz:
- kontaktował się z klientami telefonicznie i osobiście, doradzając w doborze odpowiednich składników oprogramowania oraz związanych z nim szkoleń,
- przygotowywał oferty sprzedaży i negocjował jej warunki,
- odpowiadał za realizację zamówień i raportowanie wyników sprzedaży,
- prowadził bieżącą obsługę i wsparcie klientów krajowych i zagranicznych,
- przygotowywał i prowadził szkolenia stacjonarne dla użytkowników oprogramowania,
- opracowywał nowe produkty (np. biblioteki, listy kontrolne, projekty szablonowe itp.),
- tłumaczył/weryfikował tłumaczenie składników oprogramowania na j. polski,
- współpracował z producentami oprogramowania safety,
- współtworzył i tłumaczył treść materiałów reklamowych (ulotek, broszur itp.),
- pisał teksty promocyjne (na WWW, do bloga, czasopism i portali branżowych),
- kontrolował przebieg i wyniki kampanii reklamowych i marketingowych produktu,
- przygotowywał i prowadził pokazy i szkolenia internetowe (webinary),
- tworzył prezentacje i przedstawiał je na wydarzeniach branżowych (konferencje, targi),
- współpracował z innymi działami firmy (np. działem marketingu, szkoleń, certyfikacji).
- ciekawą i urozmaiconą pracę, dającą duże możliwości wykazania się własną inwencją,
- wynagrodzenie: podstawa + premia za wyniki,
- szerokie możliwości rozwoju zawodowego w zakresie sprzedażowym i inżynierskim,
- dużą ilość szkoleń inżynierskich, marketingowych i sprzedażowych oraz wsparcie merytoryczne,
- stabilne warunki zatrudnienia (umowa o pracę w pełnym wymiarze godzin),
- narzędzia i materiały niezbędne do pracy,
- pracę w Opolu w godzinach 8:00 – 16:00, w młodym i zaangażowanym zespole.
- doświadczenia na podobnym stanowisku (warunek konieczny),
- dobrej znajomości języka niemieckiego i angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny),
- chęci i zdolności do szybkiego uczenia się,
- wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych,
- dobrej organizacji pracy własnej i dużej samodzielności,
- wykształcenia wyższego technicznego, bądź na kierunkach ścisłych (preferowana mechatronika, elektrotechnika, automatyka, budowa maszyn, inżynieria produkcji lub pokrewne),
- zainteresowania sprawami bezpieczeństwa i certyfikacji produktów,
- dobrej znajomości obsługi pakietu MS Office (Outlook, Word, Excel, PowerPoint),
- czynnego prawa jazdy kat. B,
- gotowości do wyjazdów służbowych (wizyty u klientów, szkolenia, konferencje),
- mile widziana wiedza z obszaru zarządzania projektami (PRINCE 2, Agile).