PGE Ekoserwis S.A jest częścią Grupy Kapitałowej PGE, która jest największym w Polsce przedsiębiorstwem sektora elektroenergetycznego. Gwarantuje bezpieczne i stabilne dostawy energii elektrycznej do ponad pięciu milionów klientów. Stale się zmienia, by realizować strategiczne cele, w tym osiągnięcie neutralności klimatycznej do 2050 r. Jest liderem transformacji energetycznej w Polsce.
PGE Ekoserwis S.A. to firma produkcyjno - handlowo - usługowa, zapewniająca kompleksową obsługę elektrowni i elektrociepłowni w zakresie zarządzania Ubocznymi Produktami Spalania (UPS) oraz dostaw materiałów na bazie UPS, a także świadcząca usługi w obszarach pomocniczych dla wytwórców energii elektrycznej i ciepła.
W naszej firmie dużą wagę przywiązujemy do tego, aby zapewnić naszym pracownikom bezpieczne warunki pracy, stabilne zatrudnienie przy jednoczesnym stawianiu im ciekawych wyzwań zawodowych.
Do PGE Ekoserwis S.A. poszukujemy osób na stanowisko:
- Realizacja sprzedaży UPS w podległym obszarze.
- Znajomość umów handlowych oraz ich przestrzeganie.
- Określanie działań planów sprzedażowych i rozliczenie ich realizacji.
- Pozyskiwanie nowych kontrahentów.
- Prowadzenie prezentacji produktowych dla odbiorców.
- Obsługa stałych odbiorców.
- Ofertowanie i przyjmowanie zamówień, wprowadzanie ich do systemu.
- Monitorowanie należności.
- Obsługa przed i posprzedażowa.
- Analiza sytuacji rynkowej.
- Znajomość i przygotowywanie niezbędnej dokumentacji handlowej w procesie sprzedaży.
- Wykształcenia średniego.
- Stażu pracy: ponad 10 lat w tym co najmniej 3 lata w obszarze handlu w przypadku wykształcenia średniego; ponad 4 lata w tym co najmniej 3 lata w obszarze handlu w przypadku wykształcenia wyższego.
- Znajomości technik sprzedaży.
- Wiedzy w zakresie obsługiwania procesu sprzedażowego.
- Wiedzy w zakresie przygotowywania umów handlowych.
- Umiejętności obsługi urządzeń biurowych.
- Kreatywności, odporności na stres, odpowiedzialności, uczciwości, rzetelności.
- Znajomości pakietów MS Office (zwłaszcza Word oraz Excel).
- Znajomości systemu CRM.
- Prawa jazdy kat. B.
- Wykształcenie wyższe w zakresie rolnictwa bądź ukończone kursy z tego zakresu.
- Doświadczenie zawodowe w obszarze branży rolniczej, energetycznej lub OZE.
- Ukończone kursy w zakresie technik sprzedaży.
- Znajomość rynku Ubocznych Produktów Spalania.
- Doświadczenie w branży rolniczej.
- Umiejętność pracy w zespole.
- Znajomość języka angielskiego (poziom zaawansowany biznesowy).
- Znajomość systemu SAP.
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę oraz system premiowy.
- Dobrą atmosferę pracy w dynamicznym zespole.
- Możliwość osobistego rozwoju i zdobywanie nowych doświadczeń.
- Dofinansowanie przez Pracodawcę opieki medycznej.
- Pracowniczy Program Emerytalny w wysokości 7% wynagrodzenia brutto.
- Możliwość przystąpienia do Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej.
- Bogaty pakiet świadczeń socjalnych (min. „wczasy pod gruszą”).
- Szkolenia umożliwiające rozwój kompetencji oraz poszerzenie wiedzy.
Zatrudnienie – od zaraz, po sprawdzeniu kwalifikacji i kompetencji.