Unizeto Technologies SA jest wieloprofilową firmą z sektora IT, zajmującą się m. in.: projektowaniem i integracją systemów, jak również tworzeniem rozwiązań zapewniających bezpieczeństwo systemów i komunikacji elektronicznej oraz zaawansowanych technologicznie usług.
Poszukujemy osoby na stanowisko:
Menadżer marki
Nr ref: MM/III/MK/SZ
Miejsce pracy: Szczecin
Miejsce pracy: Szczecin
Wymagania:
- doświadczenie w strukturach marketingu, sprzedaży lub obsługi klienta z branży ICT, szczególnie w zakresie marketingu produktowego,
- umiejętności w zakresie planowania i egzekucji działań marketingowych, promujących sprzedaż,
- doświadczenie we współpracy z podwykonawcami w zakresie kreacji, zakupu mediów,
- doświadczenie w prognozowaniu sprzedaży i optymalizacji efektywności działań marketingowych,
- zdolność do analizy i badania rynku oraz oceny efektywności kampanii marketingowych,
- inicjatywa i silna orientacja na samodzielną realizację postawionych celów, staranność w działaniu,
- umiejętność nawiązywania relacji na poziomie menadżerskim,
- sprawne poruszanie się w zakresie socialmediów i marketingu online,
- wykształcenie wyższe lub kierunkowe podyplomowe,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie,
- łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji w środowisku biznesowym,
- gotowość do częstych podróży służbowych,
- dobra znajomość pakietu MS Orfice.
Dodatkowe atuty:
- doświadczenie w zakresie product development,
- doświadczenie w relacjach z znaczącymi rynkowo partnerami / kontrahentami,
- doświadczenie w zakresie sprzedaży relacyjnej, korporacyjnej
- zarządzanie zespołem.
Główne zadania do realizacji:
- Zarządzanie projektami marketingowymi dla podległych marek,
- Współtworzenie strategii marketingowej Spółki, tworzenie i realizacja planów marketingowych
- Wiodąca rola w kontroli efektywności prowadzonych działań oraz stopnia ich realizacji,
- Nawiązywanie i podtrzymywanie kontaktów biznesowych z partnerami Spółki,
- Budowanie wizerunku Spółki oraz podległych marek i produktów,
- Współpraca ze strukturami marketingu produktowego Spółki,
- Współpraca z podwykonawcami działań marketingowych oraz pozostałymi członkami zespołu marketingu,
- Współpraca w zakresie opracowywania tekstów marketingowych, public relations w tym udzielanie wywiadów i wypowiedzi na potrzeby tekstów prasowych,
- Reprezentowanie Spółki w ramach wydarzeń specjalnych (eventy, konferencje) oraz w kontaktach z kluczowymi klientami,
- Prowadzenie niezbędnej dokumentacji projektowej z prowadzonych działań, opracowywanie raportów i wniosków z przeprowadzonych działań,
- Stałe monitorowanie sytuacji rynkowej produktów własnych i konkurencji,
- Stałe dążenie do udoskonalenia oferty Spółki i wzmacniania jej pozycji rynkowej.
Co oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość rozwoju zawodowego,
- motywacyjny system wynagradzania,
- służbowy laptop i telefon.