Dla naszego Klienta, renomowanej kliniki stomatologicznej, zlokalizowanej w okolicach Trójmiasta poszukujemy osoby na stanowisko:
Miejsce pracy: Gdynia
- organizacja i zarządzanie kliniką stomatologiczno-medyczną, zlokalizowaną w Gdyni
- tworzenie biznes planów, nadzór nad ich realizacją oraz mierzenie efektywności działań
- poszerzenie działalności o turystykę medyczną,
- zarządzanie personelem w zakresie pełnionych funkcji i ponoszonej odpowiedzialności za podejmowane decyzje,
- rekrutacja personelu,
- pozyskiwanie do współpracy dostawców produktów i usług,
- bieżące wsparcie, kontrola i współpraca z personelem medycznym,
- koordynacja i monitorowanie wszystkich procesów składających się na pozyskanie i obsługę pacjenta, w tym nadzór nad jakością wykonywanych dla Kliniki zleceń
- nadzór i aktualizacja strony i profilów społecznościowych kliniki,
- wdrażanie i prowadzenie akcji marketingowo-reklamowych, tworzenie i realizacja strategii marketingowej Kliniki
- kontrola bieżących operacji gospodarczych wraz z ich właściwym dokumentowaniem,
- współpraca w zakresie wymiany informacji z wszystkimi działami kliniki,
- współpraca z dostawcami, podwykonawcami, serwisantami,
- przygotowanie grafików dla zespołu lekarzy i asystentek i rozliczanie czasu pracy zespołu,
- reprezentowanie firmy na zewnątrz.
- wykształcenie wyższe, mile widziane w zakresie organizacji i zarządzania placówkami medycznymi,
- doświadczenie związane z zarządzaniem komercyjną placówką medyczną,
- umiejętność współpracy oraz sprawnego zarządzania personelem medycznym (asystentki stomatologiczne, rejestratorki), motywowanie i ocena zespołu,
- znajomość realiów funkcjonowania prywatnej służby zdrowia,
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.
- Możliwość zarządzania i realizacji autorskich pomysłów w renomowanej klinice stomatologicznej,
- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premie za realizację założonych celów,
- zatrudnienie w oparciu o Umowę o pracę lub kontrakt B2B,
- dla wybranych Kandydatów oferujemy pomoc w relokacji w okolice Trójmiasta.
Poznaj
TBS Consulting
TBSConsulting jest firmą doradztwa personalnego, specjalizującą się w prowadzeniu rekrutacji na stanowiska specjalistyczne średniego i wyższego szczebla.Naszym głównym celem jest wsparcie Klienta w procesie wyszukania grupy odpowiednich Kandydatów, badania kompetencji, oceny osobowości oraz rekomendacji wyselekcjonowanych osób. Z naszymi Klientami pracujemy na zasadach success fee oraz retainer fee. Każdy z realizowanych projektów jest objęty gwarancją. W przypadku rozstania z Kandydatem rekomendowanym przez TBS Consulting nieodpłatnie ponawiamy proces poszukiwań.Wszyscy Kandydaci biorący udział w naszych rekrutacjach mogą liczyć na pełną dyskrecję. Jesteśmy w kontakcie z Kandydatem na każdym etapie rekrutacji, zarówno w momencie przesyłania aplikacji do Klienta, umawianiu spotkań, informacji zwrotnej po spotkaniach z Klientem i po zakończeniu całego procesu rekrutacji. Budujemy długofalowe relacje biznesowe - ponad połowę rekrutacji zakończyliśmy dzięki Networkingowi, czyli poleceniom ze strony naszych Kandydatów.