Agencja brandingowa PND Futura - tworzymy marki z przyszłością!
Odkrywamy potencjał marki. Budujemy jej charakter, nadajemy osobowość i styl. Tak jak nasi Klienci pragniemy, by marki żyły i rozkwitały na wciąż zmieniającym się i konkurencyjnym rynku.
Jesteśmy agencją brandingową o ugruntowanej pozycji w dziedzinie twórczego podejścia do rozwoju marek. Działamy od 1990 roku. Od tego czasu gromadzimy wiedzę i doświadczenie, wynikające z tysięcy zrealizowanych projektów i olbrzymiej pasji, którą zawsze był dla nas branding. Opieramy współpracę na Partnerstwie w tworzeniu strategii marki, designu.
Tworzymy marki z przyszłością.
PND Futura to agencja brandingowa z trzydziestoletnim doświadczeniem w pracy dla polskich i zagranicznych marek. Opracowujemy strategie i tworzymy identyfikacje brandów, projektujemy opakowania, wspieramy komunikację. Stawiamy na partnerskie relacje, współpracę i kreatywność, dzięki którym powstają wartościowe i skuteczne rozwiązania dla marek naszych klientów.
Do Twoich zadań należeć będzie:
- planowanie, zarządzanie, budżetowanie:
- analiza rynku i opracowanie działań strategicznych prowadzących do tworzenia okresowych planów działania agencji; opracowywanie rekomendacji dla pozyskiwania najbardziej dochodowych kontraktów z zakresu usług brandingowych (m.in. projektowanie opakowań, corporate identity);
- organizacja pracy działu obsługi klienta, sprawne zarządzanie zleceniami z wykorzystaniem wdrożonych narzędzi (Bitrix24);
- planowanie działań bieżących, współpraca z zespołem agencji, prowadzenie spotkań projektowych;
- realizacja planów budżetowych i weryfikacja założonych budżetów;
- współtworzenie narzędzi i materiałów niezbędnych do budowania profesjonalnego wizerunku agencji i jej czołowej pozycji na rynku w Polsce.
-obsługa klienta:
- podtrzymywanie relacji z klientami agencji oraz nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami;
- prowadzenie spotkań i prezentacji dla klienta (w tym również w formie on-line) – sprzedażowych i projektowych;
- prowadzenie zleceń brandingowych: briefing, de-briefing, kosztorysowanie, opracowanie oferty, przygotowanie dokumentów formalnych, takich jak umowa i zamówienia, negocjacje cenowe, prezentacja oferty u klienta, współpraca ze wszystkimi działami w agencji w celu sprawnego i efektywnego przeprowadzenia procesu projektowego, zakończenie zamówienia, fakturowanie, serwis po wykonaniu zamówienia;
- weryfikacja opracowanych konceptów projektów zgodnie z założeniami przedstawionymi w briefie klienta;
- zlecanie prac podwykonawcom agencji, kontrola jakości i terminów realizacji zamówień.
- posiadasz minimum 5-letnie doświadczenie w pracy w agencji reklamowej na stanowisku związanym z obsługą klienta;
- posiadasz minimum 3-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem;
- posiadasz zdolności analityczne oraz umiejętność myślenia strategicznego;
- znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację biznesową;
- posiadasz umiejętności prezentacyjne i negocjacyjne;
- doskonale organizujesz pracę, masz poczucie odpowiedzialności za powierzone zadania wobec klientów i zespołu;
- umiejętnie zarządzasz wieloma projektami jednocześnie;
- bardzo dobrze obsługujesz MS Office, mile widziane doświadczenie w obsłudze CRM Bitrix24.
- ciekawą i odpowiedzialną pracę w renomowanej agencji brandingowej, obsługującej znane marki i różnorodne projekty;
- możliwość zdobycia bogatego doświadczenia zawodowego i awansu w strukturze firmy;
- szeroki wybór szkoleń;
- samodzielną i odpowiedzialną pracę, gdzie Twój wkład ma znaczenie;
- konkurencyjne wynagrodzenie;
- możliwość pracy w modelu hybrydowym (w trakcie trwania pandemii).