- Planowanie i koordynacja działań związanych z optymalizacją zużycia mediów z naciskiem na energię elektryczna i gaz w firmie.
- Analiza i monitorowanie zużycia energii w celu identyfikacji obszarów wymagających zmiany.
- Wdrażanie strategii i planów działania mających na celu zmniejszenie zużycia energii.
- Współpraca z innymi działami firmy w celu osiągnięcia celów związanych z efektywnością energetyczną.
- Opracowywanie i wdrażanie planów i programów zarządzania energią.
- Prowadzenie analiz rynkowych mających na celu pozyskanie najlepszych źródeł i dostawców energii.
- Opracowywanie raportów i dokumentacji dotyczących zużycia energii oraz jego optymalizacji.
- Wdrażanie rozwiązań technologicznych mających na celu oszczędność energii.
- Monitorowanie i wdrażanie zmian w systemie oświetlenia i wentylacji w celu zwiększenia efektywności energetycznej.
- Bieżąca współpraca z jednostkami handlowymi (sklepami, galeriami) i wyjaśnianie odchyleń od przyjętych założeń.
- Identyfikacja i analiza danych i trendów dotyczących zużycia energii.
- Przeprowadzanie audytów energetycznych w celu zidentyfikowania obszarów, w których można oszczędzać energię.
- Rekomendowanie i wdrażanie środków oszczędzania energii.
- Śledzenie zużycia energii i oszczędności w czasie.
- Kształcenie i szkolenie personelu w zakresie inicjatyw i najlepszych praktyk w zakresie efektywności energetycznej.
- Zapewnienie zgodności z przepisami i normami w zakresie efektywności energetycznej.
- Rozwijanie i utrzymywanie partnerstwa z dostawcami
usług energetycznych i organami regulacyjnymi. - Raportowanie KPI do grupy.
- Doświadczenie w zakresie zarzadzania i raportowania mediów.
- Udział w projektach optymalizacyjnych związanymi z oszczędnościami mediów.
- Wykształcenie wyższe (najlepiej budowalne).
- Znajomość AutoCAD.
- Prawo jazdy kat. B
- Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
- Mobilność na terenie całej Polski (wyjazdy służbowe kilka razy w miesiącu).
- pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
- auto służbowe,
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
- ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować oraz szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
- zniżkę na zakupy w Carrefour,
- wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
- pracę w firmie działającej na terenie Polski ponad dwie dekady.
Poznaj
Carrefour Polska Sp. z o.o.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.
Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.