Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Audytor energetyczny Warszawa
Menadżer ds. Zarzadzania Energią, Mediami oraz Projektami Strategicznymi

Menadżer ds. Zarzadzania Energią, Mediami oraz Projektami Strategicznymi

Carrefour Polska Sp. z o.o.
Warszawa
menedżer
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
34 dni temu
Menadżer ds. Zarzadzania Energią, Mediami oraz Projektami Strategicznymi
Warszawa
Twoje zadania: 
  • Planowanie i koordynacja działań związanych z optymalizacją zużycia mediów z naciskiem na energię elektryczna i gaz w firmie.
  • Analiza i monitorowanie zużycia energii w celu identyfikacji obszarów wymagających zmiany.
  • Wdrażanie strategii i planów działania mających na celu zmniejszenie zużycia energii.
  • Współpraca z innymi działami firmy w celu osiągnięcia celów związanych z efektywnością energetyczną.
  • Opracowywanie i wdrażanie planów i programów zarządzania energią.
  • Prowadzenie analiz rynkowych mających na celu pozyskanie najlepszych źródeł i dostawców energii.
  • Opracowywanie raportów i dokumentacji dotyczących zużycia energii oraz jego optymalizacji.
  • Wdrażanie rozwiązań technologicznych mających na celu oszczędność energii.
  • Monitorowanie i wdrażanie zmian w systemie oświetlenia i wentylacji w celu zwiększenia efektywności energetycznej.
  • Bieżąca współpraca z jednostkami handlowymi (sklepami, galeriami) i wyjaśnianie odchyleń od przyjętych założeń.
  • Identyfikacja i analiza danych i trendów dotyczących zużycia energii.
  • Przeprowadzanie audytów energetycznych w celu zidentyfikowania obszarów, w których można oszczędzać energię.
  • Rekomendowanie i wdrażanie środków oszczędzania energii.
  • Śledzenie zużycia energii i oszczędności w czasie.
  • Kształcenie i szkolenie personelu w zakresie inicjatyw i najlepszych praktyk w zakresie efektywności energetycznej.
  • Zapewnienie zgodności z przepisami i normami w zakresie efektywności energetycznej.
  • Rozwijanie i utrzymywanie partnerstwa z dostawcami
    usług energetycznych i organami regulacyjnymi.
  • Raportowanie KPI do grupy.
Docenimy Cię za: 
  • Doświadczenie w zakresie zarzadzania i raportowania mediów.
  • Udział w projektach optymalizacyjnych związanymi z oszczędnościami mediów.
  • Wykształcenie wyższe (najlepiej budowalne). 
  • Znajomość AutoCAD.
  • Prawo jazdy kat. B
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2.
  • Mobilność na terenie całej Polski (wyjazdy służbowe kilka razy w miesiącu).
Mamy dla Ciebie:
  • pracę w miejscu, gdzie cenimy zaangażowanie, inicjatywę oraz zmysł handlowy,
  • auto służbowe,
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, po 6 miesiącach na czas nieokreślony,
  • ścieżkę kariery, którą możesz samodzielnie kształtować oraz szansę tworzenia i wdrażania nowoczesnych rozwiązań w Twoim obszarze zawodowym,
  • zniżkę na zakupy w Carrefour,
  • wsparcie, jakiego potrzebujesz: prywatną opiekę medyczną (pakiet badań i konsultacji, finansowany przez pracodawcę), ubezpieczenia na życie, wyprawki dla dzieci, bony świąteczne, kartę MultiSport, świadczenia socjalne,
  • pracę w firmie działającej na terenie Polski ponad dwie dekady.
 

Poznaj

Carrefour Polska Sp. z o.o.

Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach Europy, Azji i Ameryki Południowej.

Carrefour rozpoczął swoją działalność w 1959 roku. Nazwa firmy wzięła się od lokalizacji pierwszego sklepu - Carrefour (fr. "skrzyżowanie") znajdował się na skrzyżowaniu pięciu ulic. Obecnie to największy koncern handlowy w Europie, zatrudniający prawie 365 000 pracowników. W Polsce Carrefour otworzony został w 1997 roku w Łodzi. Dzisiaj istnieją trzy formaty handlowe reprezentowane przez firmę - hipermarkety, supermarkety oraz sklepy osiedlowe Express.