Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie
Menadżer ds. Wsparcia Sprzedaży (Polska Południowa)

Menadżer ds. Wsparcia Sprzedaży (Polska Południowa)

Hays Poland
dolnośląskie, Polska Południowa
praca stacjonarna
2841 dni temu
Menadżer ds. Wsparcia Sprzedaży (Polska Południowa)
Polska Południowa
Menadżer ds. Wsparcia Sprzedaży (Polska Południowa)
Polska Południowa
Nr Ref.: 1083155

HAYS Poland jest firmą doradztwa personalnego, należącą do międzynarodowej grupy HAYS plc, notowanej na giełdzie w Londynie i największej firmy rekrutacyjnej w Wielkiej Brytanii.

Grupa posiada ponad 390 biur w 27 krajach na całym świecie, w których łącznie pracuje 8 300 specjalistów. Jest liderem w Europie Środkowej i Wschodniej, Azji, Ameryce Południowej, Australii, Nowej Zelandii, Chinach, Japonii, Hong Kongu i Kanadzie.


Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży usług przewozowych, rozwijającej swoją działalność w Polsce, poszukujemy Menadżera ds. Wsparcia Sprzedaży (Południowa Polska).

Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za realizację celów biznesowych poprzez koordynację obsługi sprzedaży i rozwoju usług, budowanie długofalowych relacji z partnerami handlowymi, a także prowadzenie i aktualizowanie bazy danych pozyskanych Klientów. Do głównych obowiązków Menadżera ds. wsparcia sprzedaży będzie należeć, m.in.: koordynacja pracy Handlowców, przygotowanie ofert, merytoryczne sprawdzenie dokumentacji, przygotowanie i wdrażanie inicjatyw wpływających na wzrost wartości od sprzedaży na podstawie analiz sprzedaży oraz działań konkurencji i potrzeb klientów. Ponadto, zatrudniona osoba będzie kreować i dostarczać narzędzia wspierające realizację planów sprzedażowych oraz zapewniać skuteczne i efektywne wdrożenie nowych usług oraz organizować szkolenia produktowe dla sprzedawców.

Poszukujemy osoby z 3-5-letnim doświadczeniem w obszarze obsługi klienta / sprzedaży, zdobytym w branży spedycyjno-transportowej. Idealny Kandydat powinien posiadać umiejętność właściwej identyfikacji potrzeb Klienta oraz silną orientację na realizację celów biznesowych i nastawienie na budowanie długotrwałych relacji. Aby być efektywnym w tej roli, należy wykazać się dojrzałością biznesową i rozwiniętymi zdolnościami komunikacyjnymi a także dobrymi umiejętnościami organizacji. Wykształcenie wyższe oraz znajomość języka angielskiego na zaawansowanym poziomie są warunkami koniecznymi (język angielski jest używany w codziennej komunikacji, m.in. z centralą firmy w UK).

Nasz klient oferuje możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej organizacji z branży TSL, budującej swoje struktury w Polsce, możliwość pracy w trybie home office, a także stabilne warunki zatrudnienia, stałe wynagrodzenie oraz premię za wyniki i niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, telefon, laptop).
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997r., Dz. U. Nr 101, poz. 926 ze zm.”

Numer w rejestrze agencji zatrudnienia: 361

hays.pl