INTER CARS S.A. to największy dystrybutor części zamiennych oraz materiałów eksploatacyjnych w Europie Środkowo-Wschodniej. Inter Cars S.A. prowadzi aktywną sprzedaż poprzez sieć sprzedaży w 14 krajach. W ofercie spółki znajdują się części zamiennych do samochodów osobowych i ciężarowych oraz części zamiennych i akcesoriów do naczep, przyczep, autobusów, maszyn rolniczych i motocykli.
Chcesz zajmować się zarządzaniem warsztatami w sieciach zrzeszonych Inter Cars S.A. ?
Dołącz do naszego Zespołu!
Zadania:
- Pozyskiwanie do sieci
- Kreowanie i wdrażanie strategii rozwoju sieci
- Cykliczne wyjazdy do klientów sieciowych zrzeszonych sieciach (obserwacja, działania wspierające i podnoszące jakość usług, budowanie planu działania z klientem)
- Audyt
- Analiza technik sprzedaży pod kątem ich efektywności/ doradztwo biznesowe
- Podejmowanie działań mających na celu wsparcie i zwiększenie sprzedaży ( klient przyjeżdżający do warsztatu)
- Prowadzenie sesji coachingach z pracownikami BOK-u
Bądź na tak, jeśli:
- Posiadasz doświadczenie w zarządzaniu siecią warsztatów
- Znasz lokalny rynek motoryzacyjny
- Posiadasz prawo jazdy kategorii B
- Masz optymistyczne podejście do świata i ludzi
- Poruszanie się po środowisku MS Office nie sprawia Ci trudności
Co możemy Ci zaoferować?
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę z możliwością nawiązania długotrwałej współpracy
- Wynagrodzenie: podstawa + premia uzależniona od wyników
- Swobodę działania - lubimy kreatywnych, skutecznych ludzi
- Niezbędne narzędzia do pracy: telefon, komputer
- Bogaty pakiet szkoleń w zakresie rozwoju umiejętności specjalistycznych, językowych - indywidualnie dobrany do potrzeb
Poznaj
Grupa Inter Cars
ul. Zgrupowania AK „Kampinos” 15
01-943 Warszawa
Inter Cars to rozpoznawalna marka, wiarygodny pracodawca i partner biznesowy. Firma rozpoczęła działalność w 1990 roku jako "rodzinny biznes", który obecnie jest nowoczesną i prężnie działającą organizacją. Udaje nam się zachować niekorporacyjny styl i atmosferę w pracy, dlatego kandydaci znają nas z przyjaznej kultury organizacyjnej. Do pracy w naszej firmie chcemy zaprosić specjalistów z różnych obszarów, którzy poszukują firmy z jasno określoną strategią biznesową, z ciekawymi projektami i oferującą nowoczesne narzędzia pracy.
Proces rekrutacji
- Krok Analizujemy wszystkie nadesłane kandydatury
- Krok Z wybranymi kandydatami realizujemy wywiad telefoniczny lub spotkanie
- Krok Jednej z tych osób złożymy ofertę zatrudnienia