Ogłoszenie numer: 91401, z dnia 2010-03-09
Coral Club International
zajmuje się nowymi technologiami ochrony, odbudowania i podtrzymania zdrowia człowieka przy pomocy naturalnych ozdrawiających metod, składających się wyłącznie z naturalnych komponentów, sporządzonych z wykorzystaniem współczesnych naukowych prac, które pozwalają zachować to co cenne, co było stworzone przez naturę. Poszukujemy:
Menadżer ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
Do zadań Menadżera ds. Obsługi Klienta będzie należeć przyjmowanie i realizacja zamówień, prowadzenie magazynu oraz dbanie o satysfakcję naszych Klientów.
Wymagania
- wykształcenie wyższe
- samodzielność i umiejętność organizacji własnej pracy
- łatwość nawiązywania kontaktów
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (MS Office, Internet)
- bardzo dobra znajomość (w mowie i piśmie) języka rosyjskiego
- mile widziane doświadczenie w dziale obsługi klienta lub/i handlowym
Oferujemy
- Pracę w młodym i dynamicznym zespole
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Szkolenia z zakresu znajomości asortymentu, oprogramowania
- Staż w głównej siedzibie firmy w Moskwie
- Pełnoetatowe zatrudnienie
- Możliwości rozwoju i awansu
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.