Unizeto Technologies SA jest wieloprofilową firmą z sektora IT. Zajmujemy się m. in: projektowaniem i integracją systemów, jak również tworzeniem rozwiązań zapewniających bezpieczeństwo systemów i komunikacji elektronicznej oraz zaawansowanych technologicznie usług IT.
Oferowane przez Spółkę rozwiązania i realizowane projekty integracyjne cechują się wysoką jakością wykonania, innowacyjnością technologiczną oraz szczególną troską o wysokie bezpieczeństwo danych. Portfolio oferowanych rozwiązań wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów z każdej części rynku – od sektora administracji publicznej, poprzez sektor ubezpieczeń społecznych i służby zdrowia, po klientów biznesowych i indywidualnych.
Poszukujemy osoby na stanowisko:
Nr ref: MMAR/VII/MM/SZ
- tworzenie i realizacja planów marketingowych w zakresie przypisanych obszarów biznesowych i marek
- inicjowanie, planowanie i wdrażanie działań marketingowych zwiększających sprzedaż
- realizacja projektów we współpracy wielu obszarów biznesowych (tzw. crossell)
- ścisła współpraca z strukturami marketingu produktowego firmy
- ścisła współpraca z podwykonawcami działań marketingowych oraz pozostałymi członkami zespołu marketingu (w szczególności mediaplanner, pr manager)
- stałe monitorowanie sytuacji rynkowej produktów własnych i konkurencji
- kontrola efektywności prowadzonych działań
- planowanie, realizacja i kontrola założeń budżetowych
- raportowanie działań do Szefa Działu Marketingu
- kilkuletnie doświadczenie w strukturach marketingu lub sprzedaży w branży IT, szczególnie w zakresie marketingu produtkowego, zarządzania marką
- doświadczenie w zakresie planowania i egzekucji działań marketingowych, promujących sprzedaż
- doświadczenie we współpracy z podwykonawcami w zakresie kreacji, zakupu mediów
- doświadczenie w prognozowaniu sprzedaży i optymalizacji efektywności działań marketingowych
- doskonała zdolność do analizy i badania rynku oraz oceny efektywności kampanii marketingowych
- inicjatywa i silna orientacja na samodzielną realizację postawionych celów, staranność w działaniu
- umiejętność nawiązywania relacji na poziomie menedżerskim
- sprawne poruszanie się w zakresie socialmediów i marketingu online
- wykształcenie wyższe lub kierunkowe podyplomowe
- komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- doświadczenie w zakresie product development
- doświadczenie w relacjach z znaczącymi rynkowo partnerami / kontrahentami
- zarządzanie zespołem
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- motywacyjny system wynagradzania
- możliwość rozwoju zawodowego
- służbowy laptop i telefon.