W IIIT wytwarzamy przede wszystkim szyte na miarę rozwiązania informatyczne, dzięki którym efektywnie wspieramy przedsięwzięcia biznesowe naszych klientów.
W naszym bogatym i wciąż powiększającym się portfolio znajdują się:
- Systemy wspierające bardzo złożone procesy biznesowe – autorskie rozwiązania, które rewolucjonizują działalność i wydatnie zwiększają zyski naszych partnerów
- Pionierskie pod względem koncepcji i technologii systemy informatyczne stworzone przez nasz Dział Badań i Rozwoju
- Ogromne pokłady innowacyjnych pomysłów i koncepcji, które niedługo przekształcimy w działające prototypy, a ostatecznie w rentowne start-up’y
Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Media Planner (RTB)
Miejsce pracy: Warszawa
chcąc tym samym wzmocnić jeden z naszych zespołów, a konkretnie zespół skupiony wokół systemu RTB (Real Time Bidding).
Jeśli chcesz:
- Być częścią biznesu, który wykorzystuje zaawansowane systemy informatyczne
- Korzystać w swojej pracy z dobrodziejstw wydajnego środowiska przetwarzania bardzo dużej ilości danych
- Pracować w otoczeniu, w którym stosowanie technologii Big Data przynosi realną wartość biznesową
- Współpracować z najlepszymi specjalistami IT na świecie
- Realizować projekty, które odpowiadają na rzeczywiste wyzwania biznesowe
- Mieć rzeczywisty wpływ na projekty, nad którymi pracujesz i środowisko, w którym przebywasz
- Mieć okazję proponować i wdrażać innowacyjne pomysły
to prawdopodobnie do siebie pasujemy.
Ponadto, jeśli zależy Ci na:
- Elastycznych godzinach pracy
- Nieformalnych warunkach pracy, w tym braku korporacyjnej biurokracji
- Dostępie do świadczeń typu Multisport i Medicover
- Pracy w nowoczesnym biurze zlokalizowanym w centrum Warszawy
- Przyjaznym środowisku, w którym doceniane będą Twoje pasje i zaangażowanie
- Ciekawych wyzwaniach oraz nieprzebranych możliwościach rozwoju
to z pewnością do siebie pasujemy!
Jeśli do nas dołączysz, z przyjemnością przekażemy Ci odpowiedzialność za:
- Całościową obsługę prowadzonych internetowych kampanii reklamowych (w tym współtworzenie kreacji oraz optymalizacja)
- Analizę kampanii internetowych (analiza finansowa i efektywnościowa)
- Bieżące raportowanie uzyskanych wyników
- Rozwój rynków
- Współpracę z partnerami biznesowymi
Wystarczy, że:
- Masz doświadczenie w branży e- commerce
- Możesz pochwalić się doświadczeniem w prowadzeniu analiz jakościowych
- Znasz na poziomie zaawansowanym narzędzia pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
- Posiadasz wysoko rozwinięte zdolności analityczne
- Potrafisz działać efektywnie nie zatracając jednocześnie kreatywności
- Jesteś zainteresowany tematyką reklamy internetowej i szeroko pojętego Internetu