IPK Sp. z o.o. dla swojego Klienta, renomowanej firmy z branży marketingu i PR, poszukuje kandydatów/ek na stanowisko:
Media Planer
Nr ref.: MP/KS/09/11/praca
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska:
- odpowiedzialność za jak najkorzystniejszą z punktu widzenia klienta selekcję mediów w kampaniach reklamowych
- dokonywanie analiz grup docelowych i analiz mediów pod kątem ich wykorzystania w danej kampanii reklamowej
- znajomość i aktualizacja wiedzy dotyczącej trendów na rynku i motywacji konsumenta
- planowani i kupowanie kampanii reklamowych
- opracowywanie strategii medialnych
- udział w negocjacjach z przedstawicielami klienta i mediów
- nadzorowanie realizowanych kampanii
- kontrola i rozliczanie budżetów medialnych
- tworzenie raportów z kampanii reklamowych
- gromadzenie i aktualizacja informacji odnośnie – pozycji rynkowej klienta, jego produktu, jego konkurencji oraz rynku mediów
Oczekiwania:
- minimum 2 lata doświadczenia w pracy w domu mediowym
- bardzo dobra znajomość specyfiki mediów na rynku polskim oraz narzędzi do planowania i analizy mediów (mile widziane doświadczenie w planowaniu wielu mediów)
- doświadczenie w samodzielnym planowaniu i kupowaniu kampanii
- wykształcenie wyższe lub licencjackie, najlepiej z zakresu marketingu i zarządzania
- umiejętność samodzielnego przygotowywania rekomendacji w zakresie planowania kampanii w TV dla Klienta (mile widziane doświadczenie w prezentacji u Klienta)
- dobra znajomość j. angielskiego
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- dynamiczne i pełne wyzwań środowisko pracy
- możliwość rozwoju zawodowego