Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Matter Assistance Team Lead
Praca Stała
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: MAtl/052/NS
Zadania:
- Wsparcie administracyjne zespołu odpowiedzialnego za obsługę nowych Klientów w pozyskiwaniu informacji mających na celu uniknięcie ryzyka konfliktu interesów obsługiwanych klientów.
- Wsparcie procesów w zakresie: kontrolowania terminów realizacji usługi, zamykania okresów, archiwizacji danych, zarządzania danymi, pisania raportów
- Współodpowiedzialność za wybór klientów i nowych zleceń będący kluczowym elementem utrzymania najwyższych standardów, wiarygodności i reputacji Firmy
- Odpowiedzialność za realizację wyznaczonych celów biznesowych
- Kontrola jakości pracy
- Odpowiedzialność za właściwe funkcjonowanie działu, utrzymywanie wymaganej jakości procesów i wysokiego poziomu satysfakcji klienta wewnętrznego
- Wsparcie zespołu MAT w bieżących sprawach
- Min 3 lata doświadczenia w pracy w środowisku SSC/BPO
- Doświadczenie w pracy w kancelarii prawnej bądź w wewnętrznym departamencie prawnym
- Doświadczenie w pozyskiwaniu i przetwarzaniu danych
- Biegła znajomość języka polskiego i angielskiego
- Znajomość programu SAP
- Doświadczenie na stanowisku Team Leader, Project Manager, Process Manager
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności program Excel
- Zainteresowanie pracą w środowisku SSC
- Gotowość do wyjazdów służbowych
- Zorientowanie na jakość oraz szczegóły
- Umiejętność pracy zespołowej i pod presją czasu
- Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet socjalny
- Możliwość rozwoju w międzynarodowym środowisku
- Wysoka kultura organizacyjna pracodawcy i dbałość o pracowników
- Możliwość uczestnictwa w rozwijającym się środowisku Shared Service Centre
- Dogodna lokalizacja w centrum Warszawy (okolice Dworca Centralnego)