HOTEL MGALLERY WROCŁAW
Reporting to Sales and Marketing Director, the Marketing and PR Coordinator creates and carries through promotional initiatives, organizes and coordinates any major events (launch of new services, sales and marketing action events, etc) for the hotel and its various profit centres (the restaurant, bar, spa, conference centre, etc.), meanwhile ensuring that all communication and marketing activities are consistent with the brand’s guidelines and positioning.
- Execute communication strategies and public relations programs within the hotel\local\regional\national\international markets as appropriate
- Work with Sales & Marketing team and to develop and execute brand initiatives
- Draft and disseminate press kits, releases, editors’ advisories, calendar listings, printed materials
- Develop and build positive relationships with media and industry partners in key markets
- Maintain an up-to-date photo and video library, including a photographic record of all media and special events
- Works close with the team to establish departmental PR activities
- Conduct familiarization trips or tours with local and international media
- Assist with hosting events in the Hotel
- Revise and update the press kits & collaterals
- Ensure optimum publicity is created for all major happenings in the hotel
- Prepare in-house bulletins, newsletter and guest information
- Excellent verbal and written communication skills in Polish, English
- Previous experience within content management required
- Strong interpersonal and problem solving abilities
- Highly responsible & reliable
- Ability to focus attention on guest needs, remaining calm and courteous at all
- A passionate writer / creative ideas “Out of The Box”
- Highly responsible and able to work under pressures as a team player
- Decision-maker
- Real professional development
- Career opportunities
- Challenging mission
- Work in dynamic, international environment
- Attractive remuneration system, training
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.