Najnowsze oferty pracy

  • Kierowniczka / Kierownik ds. marketingu produktowego

    Holcim Polska S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: Odpowiedzialność za rozwój nowych oraz już istniejących produktów i rozwiązań. Analiza istniejącej oferty i możliwości produkcyjnych pod kątem wykorzystania zidentyfikowanych szans rynkowych (market opportunities). Opracowywanie strategii i planu...
  • Direct Marketing Manager

    VRG S.A.   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: planowanie i koordynacja kampanii direct marketingowych mających na celu pozyskanie nowych klientów oraz utrzymanie relacji z obecnymi, opracowywanie i realizacja strategii direct marketingowej (e-mail, SMS, direct mail). optymalizacja kanałów komunikacji oraz...
Zobacz więcej ofert pracy

Marketing Manager

HR Line Magdalena Kozłowska
pomorskie, Trójmiasto
praca stacjonarna
3370 dni temu

Ogłoszenie numer: 824696, z dnia 2015-09-29

HR Line Magdalena Kozłowska

Dla naszego Klienta poszukujemy profesjonalnych kandydatów na stanowisko:

Marketing Manager

Miejsce pracy: pomorskie, Trójmiasto

 

Opis stanowiska

Idealnym kandydatem na to stanowisko będzie osoba, której profil łączy nowatorskie, kreatywne podejście do produktu, strategiczne myślenie, holistyczne spojrzenie na działania firmy wraz z umiejętnościami marketingowo-sprzedażowymi, jak również zmysłem do przedsiębiorczego działania.

Celem stanowiska jest promowanie, wsparcie sprzedaży oraz budowa wizerunku marki na rynku polskim.

 

Najważniejsze zadania:

  • Kreowanie oraz implementacja strategii marketingowej dla produktów firmy.
  • Tworzenie holistycznej strategii 5P dla portfolio podległych grup produktowych.
  • Rozwój narzędzi trade marketingowych w celu wspierania sprzedaży.
  • Analiza efektywności zrealizowanych działań sprzedażowych oraz danych rynkowych.
  • Monitoring działań konkurencji oraz trendów rynkowych oraz rekomendowanie niezbędnych działań.
  • Zarządzanie stroną internetową oraz zapewnienie właściwego pozycjonowania produktów w Internecie.
  • Prowadzenie negocjacji z dostawcami, nadzór nad logistyką i produkcją materiałów reklamowych.
  • Koordynacja działań PR (publikacje prasowe, konferencje).
  • Współpraca z agencjami reklamowymi, firmami badawczymi oraz działami wewnątrz organizacji.
  • Przygotowywanie i zarządzanie budżetem.

Wymagania

Efektywna realizacja wymienionych powyżej zadań wymaga:

  • Wysoko rozwiniętych kompetencji biznesowych.
  • Wysokich kompetencji interpersonalnych.
  • Umiejętności identyfikacji potrzeb klienta i kreowania optymalnych rozwiązań.
  • Doświadczenia  pracy w działach w sprzedaży lub marketingu lub trade marketingu.
  • Doświadczenia w zarządzaniu projektami oraz wszystkimi kanałami handlowymi, jednak ze szczególnym nastawieniem na B2B.
  • Doświadczenia w kontrolowaniu o współpracy z agencjami marketingowymi.
  • Wysokiego poziomu kultury osobistej i nastawienia na etyczną pracę.
  • Nastawienia na realizację celów, odpowiedzialności i zaangażowania w wykonywane zadania.
  • Samodzielności oraz doskonałych zdolności planowania i organizacji pracy.
  • Prawa jazdy kategorii B.

Oferujemy

  • Stabilne warunki zatrudnienia w rozwijającej się organizacji o wysokich standardach działania.
  • Możliwość rozwoju kompetencji oraz kreowania i wdrażania własnych rozwiązań.
  • Wysoką kulturę pracy opartą o profesjonalizm, szacunek i ducha zespołu.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Kierowniczka / Kierownik ds. marketingu produktowego

    Holcim Polska S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    5 godz.
    Zadania, które na Ciebie czekają: Odpowiedzialność za rozwój nowych oraz już istniejących produktów i rozwiązań. Analiza istniejącej oferty i możliwości produkcyjnych pod kątem wykorzystania zidentyfikowanych szans rynkowych (market opportunities). Opracowywanie strategii i planu...
  • Direct Marketing Manager

    VRG S.A.   Kraków    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    7 dni
    Twój zakres obowiązków: planowanie i koordynacja kampanii direct marketingowych mających na celu pozyskanie nowych klientów oraz utrzymanie relacji z obecnymi, opracowywanie i realizacja strategii direct marketingowej (e-mail, SMS, direct mail). optymalizacja kanałów komunikacji oraz...