Ogłoszenie numer: 7889295, z dnia 2023-02-02
Jesteśmy grupą hoteli butikowych, które lubią przewyższać oczekiwania Gości. Do naszego portfolio należą: 5* Hotel Quadrille w Gdyni – należący do prestiżowej sieci hoteli Relais & Châteaux (tylko dwa w Polsce!), Leśny Dwór w Sulęczynie oraz Gdański Browar Hevelius Apartments – unikatowe obiekty, wyróżniające się pod względem dbałości o jakość obsługi, serwowanych dań w hotelowych restauracjach i gościnnością. „Alicja w krainie czarów” to tylko jedna z opowieści, którą możesz z nami opowiedzieć.
Więcej dowiesz się o nas, na stronach:
https://quadrille.pl/
https://lesnydwor.pl/
https://browarhevelius.pl/
Marketing Manager
Miejsce pracy: Gdynia, ul. Folwarczna 2
Opis stanowiska
- Planowanie i realizowanie działań wspierających dla 3 obiektów grupy hoteli,
- Koordynacja i obsługa kanałów social media (Facebook, Instagram, LinkedIn), aktualizacja treści na stronie internetowej firmy,
- Współpraca z mediami w zakresie materiałów PR, udział w projektach wizerunkowych,
- Praktyczne umiejętności związane z tworzeniem content marketingu
- Znajomość narzędzi niezbędnych do pracy w środowisku digitalowym, np. Google Analytics, marketing automation,
- Proaktywność i samodzielność w działaniu;
- Organizacja wydarzeń i eventów wewnętrznych oraz wizerunkowych,
- Prowadzenie komunikacji wewnętrznej,
- Współpraca z innymi działami firmy, agencjami PR, reklamowymi, drukarniami, grafikami zewnętrznymi,
- Śledzenie trendów i konkurencji.
- Kreowanie polityki marketingowej, strategii działania,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
- Współtworzenie ofert sprzedażowych oraz programu lojalnościowego
Wymagania
- Minimum 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- Duża kreatywność, innowacyjność,
- Dobry warsztat pisarski – swoboda w przygotowywaniu ciekawych treści,
- Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie komunikatywnym - warunek konieczny,
- Wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne, samodzielność, zmysł estetyczny,
- Umiejętność pracy pod presją czasu.
Dodatkowo doceniamy:
-
Znajomość specyfiki w pracy w hotelarstwie i gastronomii
-
Doświadczenie w budowaniu społeczności.
Oferujemy
- 26 dni płatnej przerwy w świadczeniu usług w ciągu roku,
- Praca w butikowych obiektach, które inspirują do kreatywnej pracy marketingowej
- Prestiżowe obiekty, kameralna i rodzinna atmosfera w pracy
- Program zniżek pracowniczych w obiektach
- Spotkania integracyjne
Wynagrodzenie:
- 8 000 - 10 000 zł netto + VAT na umowie B2B
- 5000 – 6000 netto na umowie o pracę
Jak wygląda nasz proces rekrutacyjny?
- Jeżeli Twoje CV wpisze się w profil idealnego kandydata, zadzwonimy, żeby umówić się z Tobą na videocall, aby wzajemnie lepiej się poznać.
- W kolejnym etapie czekać na Ciebie będzie zadanie online, które pozwoli Ci wykazać się własną kreatywnością w pracy z markami premium.
- Finalne spotkanie poprowadzi CEO firmy
- Na koniec możesz spodziewać się oferty, bądź telefonicznego feedbacku z podziękowaniem za udział w procesie rekrutacji.