Santa Group (santaholding.com/en) to wertykalnie zintegrowany holding, działający w 5 branżach, obejmujący ponad 50 firm w 6 krajach, z siedzibą w Brześciu na Białorusi. Zatrudnia ponad 26 000 pracowników i sprzedaje swoje produkty na 46 rynkach, Santa Group wygenerowała w 2020 r. przychody w wysokości 1,8 miliarda USD.
Główną i strategiczną działalnością firmy jest produkcja żywności w obszarze produktów chłodzonych i mrożonych. W szczególności w kategoriach ryby i owoce morza oraz produkty mleczarskie.
W związku z otwarciem biura sprzedaży i marketingu na Europę w Warszawie (Santa Europe) firma poszukuje następujących pracowników:
Marketing Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
- Współtworzenie i wdrążenie rocznych planów marketingowych na rynki europejskie – w tym portfele marek i produktów
- Prowadzenie działań marketingowych i trade marketingowych na rynkach Unii Europesjkiej
- Zarządzanie budżetem trade marketingowym i marketingowym
- Adaptacja opakowań i komunikacji marketingowej
- Adaptacja istniejących produktów do potrzeb rynków europejskich
- Współtworzenie indywidualnych produktów na rynki europejskie
- Analizy rynku i konsumentów
- Współtworzenie pozycjonowania cenowego
- Współpraca z centralą firmy w Brześciu
Wymagania dla kandydatów:
- Doświadczenie w marketingu w branży spożywczej
- Dobra znajomość rynku spożywczego w krajach Unii Europejskiej (znajomość rynku rybnego i rynku mleczarskiego lub rynku produktów chłodzonych i mrożonych są mile widziane)
- Dobra znajomość trade marketingu
- Doświadczenie w organizacji i uczestnictwie w targach i wystawach
- Biegła znajomość j. angielskiego. Znajomość j. rosyjskiego będzie dodatkowym atutem
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Posiadanie prawa jazdy
- Gotowość do wyjazdów służbowych do krajów Unii Europejskiej