Najnowsze oferty pracy

  • Młodszy Kierownik / Młodsza Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Współpraca w tworzeniu oraz wdrażaniu strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży, Dystrybucji. Planowanie, realizacja i kontrola budżetu poszczególnych marek oraz realizowanych...
  • Direct Marketing Manager

    VRG S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: planowanie i koordynacja kampanii direct marketingowych mających na celu pozyskanie nowych klientów oraz utrzymanie relacji z obecnymi, opracowywanie i realizacja strategii direct marketingowej (e-mail, SMS, direct mail). optymalizacja kanałów komunikacji oraz...
Zobacz więcej ofert pracy

Marketing Manager

UAB SANTA TRADE
Warszawa
menedżer
praca stacjonarna
1097 dni temu

Santa Group (santaholding.com/en) to wertykalnie zintegrowany holding, działający w 5 branżach, obejmujący ponad 50 firm w 6 krajach, z siedzibą w Brześciu na Białorusi. Zatrudnia ponad 26 000 pracowników i sprzedaje swoje produkty na 46 rynkach, Santa Group wygenerowała w 2020 r. przychody w wysokości 1,8 miliarda USD.

 

Główną i strategiczną działalnością firmy jest produkcja żywności w obszarze produktów chłodzonych i mrożonych. W szczególności w kategoriach ryby i owoce morza oraz produkty mleczarskie.

 

W związku z otwarciem biura sprzedaży i marketingu na Europę w Warszawie (Santa Europe) firma poszukuje następujących pracowników:

Marketing Manager
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
  • Współtworzenie i wdrążenie rocznych planów marketingowych na rynki europejskie – w tym portfele marek i produktów
  • Prowadzenie działań marketingowych i trade marketingowych na rynkach Unii Europesjkiej
  • Zarządzanie budżetem trade marketingowym i marketingowym
  • Adaptacja opakowań i komunikacji marketingowej
  • Adaptacja istniejących produktów do potrzeb rynków europejskich
  • Współtworzenie indywidualnych produktów na rynki europejskie
  • Analizy rynku i konsumentów
  • Współtworzenie pozycjonowania cenowego
  • Współpraca z centralą firmy w Brześciu
Wymagania dla kandydatów:
  • Doświadczenie w marketingu w branży spożywczej
  • Dobra znajomość rynku spożywczego w krajach Unii Europejskiej (znajomość rynku rybnego i rynku mleczarskiego lub rynku produktów chłodzonych i mrożonych są mile widziane)
  • Dobra znajomość trade marketingu
  • Doświadczenie w organizacji i uczestnictwie w targach i wystawach
  • Biegła znajomość j. angielskiego. Znajomość j. rosyjskiego będzie dodatkowym atutem
  • Dobra znajomość pakietu MS Office
  • Posiadanie prawa jazdy
  • Gotowość do wyjazdów służbowych do krajów Unii Europejskiej
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Młodszy Kierownik / Młodsza Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Współpraca w tworzeniu oraz wdrażaniu strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży, Dystrybucji. Planowanie, realizacja i kontrola budżetu poszczególnych marek oraz realizowanych...
  • Direct Marketing Manager

    VRG S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: planowanie i koordynacja kampanii direct marketingowych mających na celu pozyskanie nowych klientów oraz utrzymanie relacji z obecnymi, opracowywanie i realizacja strategii direct marketingowej (e-mail, SMS, direct mail). optymalizacja kanałów komunikacji oraz...