Najnowsze oferty pracy

  • Kierowniczka / Kierownik ds. marketingu produktowego

    Holcim Polska S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Odpowiedzialność za rozwój nowych oraz już istniejących produktów i rozwiązań. Analiza istniejącej oferty i możliwości produkcyjnych pod kątem wykorzystania zidentyfikowanych szans rynkowych (market opportunities). Opracowywanie strategii i planu...
Zobacz więcej ofert pracy

Marketing Manager

Antal International
Wrocław
praca stacjonarna
3695 dni temu

Marketing Manager

Antal Sales & Marketing

Antal International jest liderem rekrutacji specjalistów i menedżerów oraz doradztwa HR. Marka obecna jest w 35 krajach, w Polsce działa od 1996 roku. Biura w Warszawie, Wrocławiu i Krakowie prowadzą projekty w Polsce i za granicą, dla największych globalnych oraz lokalnych przedsiębiorstw z wszystkich sektorów gospodarki.

Dla naszego Klienta, instytucji odpowiedzialnej za przyjmowanie, przechowywanie oraz udostępnianie informacji i danych gospodarczych – poszukujemy kandydata na stanowisko:

Stanowisko

  • Opracowywanie i wdrażanie strategii marketingowych,
  • Odpowiedzialność za realizację zaplanowanych działań promocyjnych i marketingowych,
  • Monitorowanie rynku pod kątem występujących trendów, potrzeb, identyfikacji potencjalnych grup klientów,
  • Planowanie rentowności produktów oraz osiąganie określonej wartości sprzedaży i udziału w rynku,
  • Nadzór nad pracą podległego działu przy tworzeniu i wdrażaniu projektów marketingowych oraz aktualizowaniu materiałów marketingowych,
  • Współpraca z zarządem oraz kierownictwem poszczególnych działów,
  • Planowanie i nadzór nad tworzeniem, aktualizacją materiałów marketingowych i promocyjnych,
  • Opracowywanie i monitorowanie budżetu marketingowego,
  • Przygotowywanie raportów marketingowych, aktywne promowanie oraz budowanie trwałych i długofalowych relacji z otoczeniem zewnętrznym firmy.

 

 

 

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe (preferowane w zakresie marketingu, zarządzania),
  • Minimum 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym,
  • Udokumentowane sukcesy i osiągnięcia w ramach działań marketingowych,
  • Znajomość narzędzi i mechanizmów marketingowych oraz zagadnień z zakresu reklamy internetowej,
  • Umiejętność zarządzania budżetami marketingowymi,
  • Kreatywność, otwartość na zmiany, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętność podejmowania decyzji i ustalania priorytetów, inicjowania zmian oraz pracy zespołowej.

 

 

Co oferujemy

  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę z silną marką,
  • Przyjazne otoczenie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku i dużym potencjale rozwoju,
  • Wynagrodzenie odpowiednie do posiadanych kwalifikacji,
  • Możliwość rozwoju osobistego i zdobywania doświadczenia w ciekawej i konkurencyjnej branży.

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).
 

Podobne oferty

  • Kierowniczka / Kierownik ds. marketingu produktowego

    Holcim Polska S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Odpowiedzialność za rozwój nowych oraz już istniejących produktów i rozwiązań. Analiza istniejącej oferty i możliwości produkcyjnych pod kątem wykorzystania zidentyfikowanych szans rynkowych (market opportunities). Opracowywanie strategii i planu...