UpMenu - działamy globalnie. Dostarczamy narzędzie e-commerce dla branży gastronomicznej. Rozwijamy się bardzo dynamicznie na wysoce konkurencyjnym obszarze. Planujemy wejść na nowe międzynarodowe rynki.
Obecnie budujemy nasz zespół Marketingu, dlatego poszukujemy osoby zainteresowanej pracą na stanowisku:
Marketing Manager
praca zdalna
Co jest głównym celem na tym stanowisku?
Opracowywanie i wdrożenie strategii marketingowej skierowanej na zbudowanie, wśród właścicieli restauracji, UpMenu jako rozpoznawalnej marki.
Przygotowanie planu ekspansji na nowe międzynarodowe rynki oraz wdrażanie strategii sprzedaży online i realizację celów sprzedażowych.
Co będzie należeć do Twoich zadań?
- Opracowanie strategii marketingowej oraz jej wdrożenie na rynku polskim oraz rynkach globalnych.
- Analiza wskaźników efektywności prowadzonych działań sprzedażowych i ich optymalizacja.
- Projektowanie i stałe modyfikowanie Customer Journey.
- Zbudowanie zespołu [2-3 os.] i umiejętne zarządzanie nim.
- Zarządzanie działaniami e-marketingowymi oraz podnoszenie ich efektywności (Google Ads, PPC, Remarketing, Display, Email Marketing, Facebook Ads).
- Zarządzanie profilami Spółki na social media oraz stroną firmową.
- Współpraca z podwykonawcami.
Co jest dla nas ważne?
- Doświadczenie w budowaniu i wdrażaniu długofalowej strategii marketingowej na rynkach polskim i zagranicznych.
- Doświadczenie w zarządzaniu pracą podległego zespołu i niezależnych podwykonawców.
- Znajomość marketingu B2B.
- Znajomość modelu SaaS.
- Wiedza z zakresu content marketingu, SEO, SEM, Social Media, UX, e-mail marketing, marketing automation.
- Umiejętności w zakresie analizowania danych i znajomość niezbędnych narzędzi marketingowych.
- Biegła znajomość języka angielskiego i polskiego.
Co możemy Ci zaproponować:
- Elastyczną formę zatrudnienia B2B lub UoP
- Pracę z najnowszymi technologiami
- Bliską współpracę z Zarządem
- Realny wpływ na rozwój firmy
- Pracę w jednym z najdynamiczniej rozwijających się startupów w branży gastronomicznej w Polsce