Grupa TENSE Polska – jesteśmy agencją interaktywną, która jest jedną z najszybciej rozwijających się firm w Europie Środkowej wg rankingu Deloitte Technology Fast 50 Central Europe w latach 2016-2018 i Financial Times 2018 i 2019! Zostaliśmy wyróżnieni m.in. tytułem „Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości”, a także znaleźliśmy się w rankingu Gazele Biznesu 2018 i 2019. Zdobyliśmy pierwsze miejsce w międzynarodowym, prestiżowym konkursie branżowym Global Search Awards 2020 w kategorii Best Low Budget Campaign w uznaniu za niestandardowe podejście do strategii i doskonałe wyniki kampanii.
Specjalizujemy się w pozycjonowaniu stron oraz marketingu internetowym. Inwestujemy w wiedzę, a także innowacyjne rozwiązania. Stawiamy na otwartą komunikację, szacunek i zaufanie.
- zarządzanie pracą zespołu Brand Marketingu oraz zespołami współpracującymi - wyznaczanie celów oraz weryfikacja wykonanych planów
- tworzenie strategii marketingowej (w tym strategii komunikacji firmy),
- analizę kluczowych wskaźników efektywności prowadzonych działań,
- bieżącą analizę trendów, nowych narzędzi z obszaru e-marketingu oraz rekomendowanie nowych innowacji,
- współpracę z działem handlowym przy realizacji projektów na styku marketingu i sprzedaży, w tym współtworzenie oferty handlowej,
- współpracę z działem HR przy realizacji projektów z zakresu Employer Brandingu,
- zarządzanie projektami działowymi/międzydziałowymi - współpraca z managerami innych działów,
- wsparcie rozwoju strony internetowej GTP,
- działania PRowe,
- współpracę z zewnętrznymi dostawcami (drukarnie, agencje).
- pracowałeś min. 2 lata na stanowisku kierowniczym i kilka lat w dziale marketingu,
- posiadasz doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- posiadasz doświadczenie w samodzielnej realizacji projektów marketingowych oraz PRowych,
- masz doświadczenie w tworzeniu materiałów marketingowych – ofert, stron www/landingów, akcji promocyjnych,
- jesteś komunikatywny i posiadasz umiejętności analityczne,
- lubisz wychodzić z inicjatywą i dobrze odnajdujesz się w dynamicznym otoczeniu,
- cenisz sobie w pracy samodzielność w działaniu oraz wysoką odpowiedzialność,
- znasz narzędzia Google (Analytics, Google Ads) w zakresie umożliwiającym skuteczne zarządzanie projektami,
- swobodnie odnajdujesz się w mediach społecznościowych (w tym Facebook Ads),
- znasz język angielski na poziomie co najmniej B2/C1 - swobodna komunikacja (mowa/pismo).
- pracę w firmie, której prestiż potwierdzają m.in. Diament Miesięcznika Forbes 2020, tytuł Gazeli Biznesu 2018 i 2019, Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości oraz status jednej z najszybciej rozwijających się firm w Europie Centralnej (wg rankingu Deloitte 2016 – 2018 i Financial Times 2018 i 2019),
- możliwości udziału w międzynarodowych projektach w ramach Grupy Bauer,
- dołączenie do firmy posiadającej certyfikat Google Partner PREMIER w uznaniu za jakość prowadzonych kampanii Google Ads oraz poziom wiedzy specjalistów,
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne,
- możliwość dofinansowania do kursów/szkoleń/studiów,
- elastyczne godziny rozpoczęcia dnia pracy (między 8:00 a 9:30),
- benefity pracownicze (m.in. opieka medyczna Luxmed, Multisport, ubezpieczenie grupowe),
- eventy integracyjne.