MARKETING MANAGER
Numer referencyjny: MARKETING/11/2012 - 2012-11-20
O pracodawcy:
Nasz Klient, jedna z największych firm na polskim i europejskim rynku medialnym poszukuje kandydata na w/w stanowisko.
Miejsce Pracy
- Warszawa
Zakres obowiązków:
- Wyznaczenie długofalowej strategii marketingowej,
- Rozwój istniejących marek oraz wprowadzanie nowych produktów,
- Opracowanie, wdrażanie i monitorowanie projektów marketingowych, działań promocyjnych, reklamowych i PR,
- Bieżące monitorowanie sytuacji rynkowej, w tym monitoring rynku konkurencji,
- Planowanie, przygotowanie i kontrolowanie wykonania budżetu marketingowego,
- Współpraca z działem sprzedaży firmy w celu dostosowania strategii marketingowej do sytuacji rynkowej.
Pracodawca oczekuje:
- Min. 2 letniego doświadczenia w pracy w dziale marketingu organizacji o rozpoznawalnej marce na stanowisku Dyrektora Marketingu lub Marketing Managera odpowiedzialnego za całość działań marketingowych organizacji,
- Min. 5 – letniego doświadczenia w pracy w dziale marketingu,
- Umiejętności zarządzania dużymi projektami marketingowymi, zarówno ATL, jak BTL, doświadczenia w zarządzaniu PR,
- Umiejętności wytyczania długoterminowych celów oraz monitorowanie ich realizacji,
- Rozwiniętych cech przywódczych i umiejętności negocjacyjnych,
- Inicjatywy, konsekwencji oraz samodzielności w działaniu,
- Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego
- Zdolności w zakresie analizowania danych oraz wyciągania wniosków.
Pracodawca oferuje:
- Ciekawą, pełną wyzwań pracę w doświadczonym zespole,
- Stabilne warunki współpracy,
- Atrakcyjne wynagrodzenie.
Prosimy o przesłanie CV w ciągu 10 dni od daty publikacji ogłoszenia.
Odpowiemy tylko na wybrane oferty.
Aplikuj
Miejsce:Warszawa | Aplikuj |
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb
niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)