Wielton S.A. z siedzibą w Wieluniu to największy polski producent naczep, przyczep i zabudów samochodowych. Spółka jest notowana na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie i należy do grona pięciu największych producentów w swojej branży w Europie. Na sukces Wieltonu w samym tylko Wieluniu pracuje obecnie 1200 pracowników. W ofercie firmy znajduje się 65 typów produktów. Klientami Wieltonu są firmy transportowe, budowlane, produkcyjne, dystrybucyjne i rolnicze. Dzięki rozbudowanej sieci sprzedaży na drogi Europy wyjechało już ponad 60 000 naczep i przyczep. Trafiają one do 35 krajów, w tym m.in.: do Polski, Niemiec, Francji i Włoch, a także do krajów Azji i Afryki. Grupa Wielton posiada dwa zakłady produkcyjne: w Polsce oraz we Francji, a także dwie montownie: we Włoszech i w Rosji. Swoim klientom Wielton zapewnia wsparcie serwisowe w całej Europie.
Spółka została nagrodzona przez Ministerstwo Gospodarki tytułem „Orła Eksportu” przyznawanym przedsiębiorstwom najprężniej rozwijającym sprzedaż za granicą. W 2015 r. Wielton otrzymał status Centrum Badawczo-Rozwojowego. Inwestycje w badania i rozwój to dla spółki istotny element strategii. Już dziś firma współpracuje z instytutami i uczelniami w Polsce i za granicą, a Centrum Badań i Rozwoju posiada jedyną w tej części Europy stację do całopojazdowego badania naczepy.
Silny rozwój biznesu i wzrost firmy, tworzy wyzwanie, a jednocześnie, satysfakcjonujące środowisko pracy dla ambitnych i utalentowanych jednostek.
Obecnie poszukujemy kandydata/-tkę na stanowisko:
Marketing Manager
Miejsce pracy: Wieluń
Główne obowiązki:
- zarządzanie działem marketingu operacyjnego
- tworzenie budżetu marketingowego, analiza i kontrola kosztów
- współtworzenie i realizacja strategii marketingowej
- raportowanie do dyrektora marketingu
- analiza efektywności prowadzonych działań
- organizacja eventów, imprez masowych, targowych i konferencji
- analizy otoczenia konkurencyjnego, znajomość i śledzenie trendów w branży budowanie wizerunku i identyfikacji wizualnej firmy
- samodzielna realizacja projektów wykonywanych w ramach działu marketingu
- przygotowywanie kampanii promocyjnych i reklamowych
- wprowadzanie produktów na rynek
- samodzielne nawiązywanie kontaktów i współpracy z podmiotami zewnętrznymi współpracującymi z działem marketingu
- współpraca z wewn. interesariuszami, w tym z działem sprzedaży
Wymagania:
- wykształcenie wyższe ekonomiczne, w zakresie marketingu, zarządzania lub kierunków pokrewnych
- doświadczenie na podobnym stanowisku, w środowisku międzynarodowym
- doświadczenie w kreowaniu i realizacji strategii marketingowej
- znajomość marketingu w segmencie b2b
- znajomość aktualnych trendów w marketingu i komunikacji marketingowej
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- mile widziana znajomość drugiego języka
- wysokie umiejętności komunikacyjne nastawienie na rozwój własny i zespołu
- umiejętności organizacyjne, pracy wielozadaniowej pod presją czasu,
- nastawienie na realizację zadań/celów
- kreatywność w działaniu
Oferujemy:
- pakiety medyczne
- szkolenia i rozwój pracowniczy
- stabilne zatrudnienie w innowacyjnej firmie
- pracę w międzynarodowym i dynamicznym środowisku
- przyjazną atmosferę w pracy