Kochasz marketing? Lubisz pracę z ludźmi? Jesteś osobą pogodną? Posiadasz doświadczenie w online marketingu?
ZGŁOŚ SIĘ TERAZ! POSZUKUJEMY OSOBY NA STANOWISKO:
Marketing Manager
Miejsce pracy: Poznań
W ramach swoich obowiązków będziesz:
- planować i wdrażać kampanie marketingowe dla czasopism, m.in. z branży marketingowej i lifestyle’owej w sektorze B2B i B2C,
- ściśle współpracować z działami social media i SEM, aby wspólnie kreować nowatorskie kampanie marketingu online,
- tworzyć i realizować kampanie generujące leady, strategie content marketing i marketing automation,
- zarządzać dużymi budżetami marketingowymi – planować i rozliczać kampanie,
- analizować trendy i wdrażać innowacyjne rozwiązania zarówno z obszaru marketingu online, jak i marketingu tradycyjnego,
- wprowadzać na rynek kolejne produkty dla nowych grup docelowych.
Oczekujemy, że będziesz kreatywny, z głową pełną nieszablonowych pomysłów!
Jak się u nas pracuje:
- stawiamy na samodzielność, kreatywność i rozwój zawodowy pracowników,
- u nas otrzymasz stabilne zatrudnienie wyłącznie w oparciu o umowę o pracę (nie stosujemy „umów śmieciowych”),
- zależy nam na tym, aby nasi pracownicy kochali to, czym się zajmują,
- liczy się dla nas doskonała, partnerska atmosfera w pracy,
- ważny jest dla nas właściwy work-life balance, pracujemy od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00,
- mamy przejrzysty system wynagradzania oraz wyraźnie zdefiniowane ścieżki kariery,
- nie stosujemy siatki płac, oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie i brak „szklanego sufitu” – wybitne osiągnięcia potrafimy dodatkowo docenić!
- każdy z pracowników otrzymuje prywatną opiekę zdrowotną dla siebie oraz swojej rodziny.
Marketing to zabawa, więc chcemy, abyś był osobą otwartą, pogodną i życzliwą, której jednocześnie będzie zależało na realizowaniu postawionych celów zawodowych.
Czego od Ciebie oczekujemy:
- doświadczenia w realizacji skutecznych kampanii marketingowych – najlepiej w obu sektorach: B2B i B2C,
- znajomości najnowszych trendów w marketingu online: SEM–SEO, display i video, email, mobile marketing oraz content marketing,
- podstawowej znajomości narzędzi marketing automation,
- znajomości najnowszych trendów w Social Media – minimum Facebook, ponadto Linkedin i Twitter,
- „lekkiego pióra” i łatwości w tworzeniu przekazów marketingowych,
- kreatywnego myślenia, wdrażania innowacyjnych pomysłów i chęci podejmowania wyzwań,
- samodzielności i przedsiębiorczości oraz trzeźwego spojrzenia w sytuacjach kryzysowych lub pod presją czasu,
- zdolności analitycznego i strategicznego myślenia, wnioskowania i szukania alternatywnych rozwiązań,
- gotowości do podjęcia innych wyzwań marketingowych (konferencje, targi, materiały POS).