Najnowsze oferty pracy

  • Kierowniczka / Kierownik ds. marketingu produktowego

    Holcim Polska S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Odpowiedzialność za rozwój nowych oraz już istniejących produktów i rozwiązań. Analiza istniejącej oferty i możliwości produkcyjnych pod kątem wykorzystania zidentyfikowanych szans rynkowych (market opportunities). Opracowywanie strategii i planu...
Zobacz więcej ofert pracy

Marketing Manager

FORUM MEDIA POLSKA
Poznań
praca stacjonarna
2511 dni temu

Kochasz marketing? Lubisz pracę z ludźmi? Jesteś osobą pogodną? Posiadasz doświadczenie w online marketingu?


ZGŁOŚ SIĘ TERAZ! POSZUKUJEMY OSOBY NA STANOWISKO:

Marketing Manager
Miejsce pracy: Poznań
W ramach swoich obowiązków będziesz:
  • planować i wdrażać kampanie marketingowe dla czasopism, m.in. z branży marketingowej i lifestyle’owej w sektorze B2B i B2C,
  • ściśle współpracować z działami social media i SEM, aby wspólnie kreować nowatorskie kampanie marketingu online,
  • tworzyć i realizować kampanie generujące leady, strategie content marketing i marketing automation,
  • zarządzać dużymi budżetami marketingowymi – planować i rozliczać kampanie,
  • analizować trendy i wdrażać innowacyjne rozwiązania zarówno z obszaru marketingu online, jak i marketingu tradycyjnego,
  • wprowadzać na rynek kolejne produkty dla nowych grup docelowych.

Oczekujemy, że będziesz kreatywny, z głową pełną nieszablonowych pomysłów!

 

Jak się u nas pracuje:
  • stawiamy na samodzielność, kreatywność i rozwój zawodowy pracowników,
  • u nas otrzymasz stabilne zatrudnienie wyłącznie w oparciu o umowę o pracę (nie stosujemy „umów śmieciowych”),
  • zależy nam na tym, aby nasi pracownicy kochali to, czym się zajmują,
  • liczy się dla nas doskonała, partnerska atmosfera w pracy,
  • ważny jest dla nas właściwy work-life balance, pracujemy od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00,
  • mamy przejrzysty system wynagradzania oraz wyraźnie zdefiniowane ścieżki kariery,
  • nie stosujemy siatki płac, oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie i brak „szklanego sufitu” – wybitne osiągnięcia potrafimy dodatkowo docenić!
  • każdy z pracowników otrzymuje prywatną opiekę zdrowotną dla siebie oraz swojej rodziny.

Marketing to zabawa, więc chcemy, abyś był osobą otwartą, pogodną i życzliwą, której jednocześnie będzie zależało na realizowaniu postawionych celów zawodowych.

 

Czego od Ciebie oczekujemy:
  • doświadczenia w realizacji skutecznych kampanii marketingowych – najlepiej w obu sektorach: B2B i B2C,
  • znajomości najnowszych trendów w marketingu online: SEM–SEO, display i video, email, mobile marketing oraz content marketing,
  • podstawowej znajomości narzędzi marketing automation,
  • znajomości najnowszych trendów w Social Media – minimum Facebook, ponadto Linkedin i Twitter,
  • „lekkiego pióra” i łatwości w tworzeniu przekazów marketingowych,
  • kreatywnego myślenia, wdrażania innowacyjnych pomysłów i chęci podejmowania wyzwań,
  • samodzielności i przedsiębiorczości oraz trzeźwego spojrzenia w sytuacjach kryzysowych lub pod presją czasu,
  • zdolności analitycznego i strategicznego myślenia, wnioskowania i szukania alternatywnych rozwiązań,
  • gotowości do podjęcia innych wyzwań marketingowych (konferencje, targi, materiały POS).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.
 

Podobne oferty

  • Kierowniczka / Kierownik ds. marketingu produktowego

    Holcim Polska S.A   Warszawa    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zadania, które na Ciebie czekają: Odpowiedzialność za rozwój nowych oraz już istniejących produktów i rozwiązań. Analiza istniejącej oferty i możliwości produkcyjnych pod kątem wykorzystania zidentyfikowanych szans rynkowych (market opportunities). Opracowywanie strategii i planu...