Ogłoszenie numer: 1817424, z dnia 2017-10-22
Mikomax Smart Office jest polską, rodzinną firmą z ponad 26-letnim międzynarodowym doświadczeniem w zakresie dopasowywania przestrzeni biurowych do organizacji. To ekspert w tworzeniu nowoczesnych biur łączący fachową wiedzę o produkcji mebli z autorską koncepcją jej zastosowania we współczesnym miejscu pracy. Firma tworzy biura dostosowane do potrzeb, specyfiki, kultury organizacyjnej, charakteru działań swoich klientów oraz do celu, który chcą osiągnąć.
Z inicjatywy Mikomax Smart Office zrealizowany został pierwszy w Polsce projekt badawczy poświęcony smart workingowi. „Smart Working Guidebook for Poland” stanowiący praktyczny przewodnik dla przedsiębiorców, którzy planują wdrożyć ten model w swojej organizacji.
Nasz autorski projekt biurka Stand Up został doceniony w międzynarodowym konkursie Red Dot i otrzymał najwyższą nagrodę Best of the Best The Red Dot Award: Product Design 2017 za wysoką jakość wzornictwa i przełomowy projekt.
Marketing Manager
Miejsce pracy: Łódź
Opis stanowiska
- Tworzenie kreatywnych koncepcji i realizowanie planu związanego z wdrażaniem nowych rozwiązań, usług oraz promocją marki w Polsce i zagranicą,
- Poszukiwanie najbardziej skutecznych i efektywnych działań oraz narzędzi sprzedażowych,
- Śledzenie trendów oraz aktywne poszukiwanie najnowszych rozwiązań,
- Współpraca z partnerami zewnętrznymi oraz klientami biznesowymi wewnątrz firmy,
- Tworzenie raportów z prac i analiz.
Warto być z nami, bo:
- Budujemy firmę rodzinną, dla której ważni są ludzi i wartości jakimi się kierują,
- Jesteśmy polską firmą z ponad 26-letnim doświadczeniem w zakresie dopasowywania przestrzeni biurowych do organizacji,
- Nasza firma codziennie tworzy biura dostosowane do potrzeb, specyfiki, kultury organizacyjnej, charakteru działań swoich klientów oraz do celu, który chcą osiągnąć,
- Wykorzystujemy wiedzę w zakresie m.in. efektywności, organizacji pracy, HR, ergonomii i akustyki,
- Realizujemy różnorodne projekty kompleksowego wyposażenia wnętrz biurowych, zarówno dla klientów krajowych jak i w środowisku międzynarodowym,
- Dostarczamy ciągle nowych, innych wyzwań,
- Nasi ludzie pracują w nowoczesnym biurze, np. w strefie relaksu w nieformalnej atmosferze zregenerujesz siły tak by móc z lepszym samopoczuciem efektywniej pracować w strefie współpracy czy skupienia,
- Zapewniamy pracownikom dostawy świeżych owoców i kawę do woli :-)
Wymagania
- Odpowiednie wykształcenie wyższe kierunkowe (informatyka, marketing, ekonomia, komunikacja, dziennikarstwo lub pokrewne),
- 2-letnie doświadczenie w pracy zawodowej w realizacji projektów z zakresu marketingu, sprzedaży b2b, prowadzeniu projektów marketingowych
- Doświadczenie w planowaniu, realizacji i rozliczaniu projektów, umiejętność pracy w interdyscyplinarnych zespołach,
- Kreatywność i znajomość trendów oraz kierunków rozwoju dla rynku marketing,
- Orientacja na cel,
- Dobra znajomość języka angielskiego, znajomość jęz. niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
- Dobra znajomość MS Office,
- Kreatywność, sumienność, terminowość i samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań.
Oferujemy
- Ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie (zobacz, gdzie możesz pracować: https://www.youtube.com/watch?v=tNgBjW5fyy8),
- Stabilne zatrudnienie w innowacyjnej firmie, z wyjątkowymi rozwiązaniami (zobacz nasz opatentowany produkt Stand Up: https://youtu.be/1WcT1yk92oU),
- Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku i wsparcie klientów w realizacji projektów,
- Samodzielność w realizacji zadań,
- Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i osiąganych wyników,
- Rozwój zawodowy dostosowany do potrzeb i kompetencji pracownika.