Lubisz pracę z ludźmi? Jesteś osobą pogodną? Posiadasz doświadczenie w online marketingu?
ZGŁOŚ SIĘ TERAZ! POSZUKUJEMY:
Czym będziesz się u nas zajmować:
- Będziesz planować i wdrażać kampanie marketingowe dla czasopism, portali internetowych, eventów – w sektorze B2B i B2C.
- Będziesz ściśle współpracować z działami social media i SEM, aby wspólnie kreować nowatorskie kampanie online marketingowe.
- Będziesz tworzyć i realizować kampanie generujące leady.
- Będziesz generować strategie content marketing i marketing automation.
- Będziesz zarządzać dużymi budżetami marketingowymi – planować i rozliczać kampanie.
- Będziesz na bieżąco analizować trendy i wdrażać innowacyjne rozwiązania zarówno z obszaru online marketingu, jak i marketingu tradycyjnego.
Oczekujemy, że będziesz kreatywny, z głową pełną nieszablonowych pomysłów!
Jak się u nas pracuje:
-
Stawiamy na samodzielność, kreatywność i rozwój zawodowy pracowników.
-
U nas otrzymasz stabilne zatrudnienie wyłącznie w oparciu o umowę o pracę (nie stosujemy „umów śmieciowych”).
-
Zależy nam na tym, aby nasi pracownicy kochali to, czym się zajmują.
-
Liczy się dla nas doskonała, partnerska atmosfera w pracy.
-
Ważny jest dla nas właściwy work-life balance: pracujemy od poniedziałku do piątku od 8:00 do 16:00.
-
Mamy przejrzysty system wynagradzania oraz wyraźnie zdefiniowane ścieżki kariery.
-
Nie stosujemy siatki płac, oferujemy atrakcyjne wynagrodzenie i brak „szklanego sufitu”. Wybitne osiągnięcia potrafimy dodatkowo docenić.
-
Każdy z pracowników otrzymuje prywatną opiekę zdrowotną.
Marketing to fun, więc chcemy, abyś był(a)osobą otwartą, pogodną i życzliwą, której jednocześnie będzie zależało na realizowaniu postawionych celów zawodowych.
Czego od Ciebie oczekujemy:
-
doświadczenia w realizacji skutecznych kampanii marketingowych – najlepiej w obu sektorach: B2B i B2C,
-
znajomości najnowszych trendów w online marketingu: SEM–SEO, display i video, email, mobile marketing oraz content marketing,
-
podstawowej znajomości narzędzi marketing automation,
-
znajomości najnowszych trendów w Social Media – minimum Facebook, ponadto Linkedin i Twitter,
-
kreatywnego myślenia, wdrażania innowacyjnych pomysłów i chęci podejmowania wyzwań,
-
umiejętności pracy w zespole i prowadzenia kilku projektów jednocześnie, otwartości i przewodzenia licznym projektom,
-
bycia skutecznym menedżerem także w sytuacjach kryzysowych i w pracy pod presją czasu,
-
zdolności analitycznego i strategicznego myślenia, wnioskowania i szukania alternatywnych rozwiązań.