Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator projektów marketingowych

    DOTCOM SP. Z O.O   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    współtworzenie i realizacja strategii marketingowej firmy; kontakt i współpraca z działem marketingu; tworzenie materiałów, narzędzi i kampanii marketingowych na potrzeby firmy; raportowanie swoich działań w wewnętrznym systemie;
  • Zastępca menedżera ds. marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań, ul. Pastelowa 16    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Współtworzenie strategii marketingowej oraz wyznaczanie nowych kierunków rozwoju. Realizacja planów marketingowych zgodnie z przyjętymi założeniami. Osiąganie wyznaczonych celów (realizacja wskaźników KPI). Tworzenie i zarządzanie budżetem marketingowym (offline i...
  • Zastępca Kierownika Zespołu Marketingu

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Współtworzenie i realizowanie strategii marketingowej. Nadzór nad kampaniami marketingowymi offline i online. Optymalizacja działań oraz analiza wyników (Power BI, Google Analytics). Zarządzanie budżetem marketingowym. Współpraca z zespołem i firmami zewnętrznymi. Osiąganie celów KPI...
  • Menedżer ds. marketingu i contentu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań, ul. Pastelowa 16    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Obowiązki: Aktywny udział w opracowywaniu i wdrażaniu strategii marketingowej i contentowej dla kilku marek jednocześnie. Planowanie, tworzenie i dystrybucja z zespołem treści, a także za działania marketingowe mające na celu zwiększenie świadomości i zaangażowania klientów....
  • Menedżer ds. marketingu i contentu

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Udział w opracowywaniu i wdrażaniu strategii marketingowej, Realizacja planów, budżetów i wskaźników marketingowych, Analiza i ocena materiałów reklamowych, Projektowanie kampanii reklamowych 360, Zapewnienie zgodności działań kreatywnych z wizerunkiem marki, Liderowanie i zarządzanie...
  • Menedżer Marki

    AIBY LLC sp z o o   wielkopolskie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Twoje zadania: Tworzenie i wdrażanie kompleksowej strategii marki w celu zwiększenia jej rozpoznawalności na rynkach globalnych; Opracowanie i implementacja brand booka, zapewniającego spójność komunikacyjną firmy; Zarządzanie procesem tworzenia i rozwoju strony korporacyjnej zgodnie z...
  • Koordynator projektów marketingowych

    DOTCOM SP. Z O.O   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    współtworzenie i realizacja strategii marketingowej firmy; kontakt i współpraca z działem marketingu; tworzenie materiałów, narzędzi i kampanii marketingowych na potrzeby firmy; raportowanie swoich działań w wewnętrznym systemie;
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Zadania: Tworzenie oraz wdrażanie strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych i realizacji strategii marketingowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży, Dystrybucji. Planowanie, realizacja i kontrola budżetu poszczególnych marek oraz...
  • Marketing Manager / Managerka

    VRG S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: współtworzenie i realizacja strategii marketingowej marki; zarządzanie budżetem marketingowym i planowanie kampanii reklamowych online i offline (performance marketing, influencer marketing, social media, PR) przygotowanie briefów do kampanii mediowych, współpraca z...
  • Creative Marketing Manager

    INSTYNKT CREATIVE GROUP   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Strategia i marketing: Tworzenie i realizacja strategii marketingowej marki. Opracowywanie i realizowanie rocznego planu działań marketingowych. Zapewnienie, że wygląd restauracji oraz inne punkty styku z konsumentem są zgodne ze strategią poszczególnych marek. Współpraca z zespołem...
Zobacz więcej ofert pracy

Marketing Manager

SPA FOOD
Śmigiel
praca stacjonarna
2954 dni temu

Ogłoszenie numer: 1488867, z dnia 2017-02-06

Firma produkcyjna z branży spożywczej poszukuje doświadczonej osoby na samodzielne stanowisko:

Marketing Manager

Miejsce pracy: Śmigiel

 

Opis stanowiska

  • Odpowiedzialność za tworzenie i nadzorowanie polityki/strategii marketingowej firmy;
  • Ścisła współpraca z działem rozwoju nowych produktów i działem sprzedaży w zakresie wdrażania na rynek nowych produktów;
  • Budowanie świadomości marki (branding) produktów oraz firmy;
  • Prowadzenie kampanii reklamowych/promocyjnych produktów – opieka marketingowa marek produktów;
  • Wsparcie działu sprzedaży w rozmowach z klientami oraz przy promocji nowych produktów;
  • Monitoring trendów marketingowych na rynku FMCG, w tym odnoszących się do produktów typu „covenience” i „ready to eat”;
  • Monitorowanie i analiza danych dotyczących rynku FMCG, potrzeb konsumentów, działań konkurencji i wyników sprzedaży własnych produktów;
  • Przygotowywanie cyklicznych raportów marketingowych i cenowych;
  • Koordynacja kreacji i produkcji materiałów promocyjnych oferty produktowej firmy;
  • Przygotowywanie strategii promocji firmy w kalendarzu targów oraz udział w organizacji targów i eventów;
  • Współpraca z poszczególnymi działami firmy oraz z firmami outsourcingowymi (agencje reklamowe, PR, itp.) i firmami współpracującymi (np. partnerami);

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe (marketing, zarządzanie lub pokrewne) - warunek konieczny;
  • Znajomość języka angielskiego - warunek konieczny;
  • Doświadczenie w jako specjalista lub manager w dziale marketingu firmy z branży FMCG – warunek konieczny;
  • Wiedza w obszarze marketingu produktów spożywczych w różnych segmentach rynku HoReCa i Retail – warunek konieczny;
  • Obsługa pakiet MS Office oraz innych narzędzi Adobe i Corel;
  • Kreatywność w działaniu;
  • Umiejętności fotograficzne;
  • Odpowiedzialność za prowadzone projekty, umiejętności analityczne;
  • Umiejętność pracy pod presją czasy i wyniku;
  • Umiejętność prezentacyjne i negocjacyjnymi;
  • Umiejętność organizacji zespołów oraz pracy w zespole;
  • Samodzielność i odpowiedzialność w realizowaniu projektów - prowadzenia ich od początku do końca;
  • Umiejętność szybkiego wyszukiwania optymalnych rozwiązań.

Oferujemy

  • Atrakcyjne warunki pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie;
  • Realizację ciekawych projektów;
  • Dużą swobodę w pracy;
  • Możliwość rozwoju;
  • Wysokiej jakości narzędzia pracy.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Koordynator projektów marketingowych

    DOTCOM SP. Z O.O   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    współtworzenie i realizacja strategii marketingowej firmy; kontakt i współpraca z działem marketingu; tworzenie materiałów, narzędzi i kampanii marketingowych na potrzeby firmy; raportowanie swoich działań w wewnętrznym systemie;
  • Zastępca menedżera ds. marketingu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań, ul. Pastelowa 16    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Współtworzenie strategii marketingowej oraz wyznaczanie nowych kierunków rozwoju. Realizacja planów marketingowych zgodnie z przyjętymi założeniami. Osiąganie wyznaczonych celów (realizacja wskaźników KPI). Tworzenie i zarządzanie budżetem marketingowym (offline i...
  • Zastępca Kierownika Zespołu Marketingu

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    10 dni
    Współtworzenie i realizowanie strategii marketingowej. Nadzór nad kampaniami marketingowymi offline i online. Optymalizacja działań oraz analiza wyników (Power BI, Google Analytics). Zarządzanie budżetem marketingowym. Współpraca z zespołem i firmami zewnętrznymi. Osiąganie celów KPI...
  • Menedżer ds. marketingu i contentu

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań, ul. Pastelowa 16    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Obowiązki: Aktywny udział w opracowywaniu i wdrażaniu strategii marketingowej i contentowej dla kilku marek jednocześnie. Planowanie, tworzenie i dystrybucja z zespołem treści, a także za działania marketingowe mające na celu zwiększenie świadomości i zaangażowania klientów....
  • Menedżer ds. marketingu i contentu

    Klient portalu Praca.pl   Poznań    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Udział w opracowywaniu i wdrażaniu strategii marketingowej, Realizacja planów, budżetów i wskaźników marketingowych, Analiza i ocena materiałów reklamowych, Projektowanie kampanii reklamowych 360, Zapewnienie zgodności działań kreatywnych z wizerunkiem marki, Liderowanie i zarządzanie...
  • Menedżer Marki

    AIBY LLC sp z o o   wielkopolskie    praca zdalna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Warszawa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 dni
    Twoje zadania: Tworzenie i wdrażanie kompleksowej strategii marki w celu zwiększenia jej rozpoznawalności na rynkach globalnych; Opracowanie i implementacja brand booka, zapewniającego spójność komunikacyjną firmy; Zarządzanie procesem tworzenia i rozwoju strony korporacyjnej zgodnie z...
  • Koordynator projektów marketingowych

    DOTCOM SP. Z O.O   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   9 000 - 10 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    współtworzenie i realizacja strategii marketingowej firmy; kontakt i współpraca z działem marketingu; tworzenie materiałów, narzędzi i kampanii marketingowych na potrzeby firmy; raportowanie swoich działań w wewnętrznym systemie;
  • Kierownik / Kierowniczka ds. Marketingu Handlowego

    POLPHARMA S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Zadania: Tworzenie oraz wdrażanie strategii dla poszczególnych marek w celu osiągnięcia oczekiwanych celów sprzedażowych i realizacji strategii marketingowych we współpracy z działami: Marketingu, Sprzedaży, Dystrybucji. Planowanie, realizacja i kontrola budżetu poszczególnych marek oraz...
  • Marketing Manager / Managerka

    VRG S.A.   Kraków    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków: współtworzenie i realizacja strategii marketingowej marki; zarządzanie budżetem marketingowym i planowanie kampanii reklamowych online i offline (performance marketing, influencer marketing, social media, PR) przygotowanie briefów do kampanii mediowych, współpraca z...
  • Creative Marketing Manager

    INSTYNKT CREATIVE GROUP   Warszawa    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Strategia i marketing: Tworzenie i realizacja strategii marketingowej marki. Opracowywanie i realizowanie rocznego planu działań marketingowych. Zapewnienie, że wygląd restauracji oraz inne punkty styku z konsumentem są zgodne ze strategią poszczególnych marek. Współpraca z zespołem...