Spółka Auto Partner S.A. jest dynamicznie rozwijającym się importerem i dystrybutorem części zamiennych do samochodów osobowych, dostawczych i motocykli. Istniejąc na rynku od 1993 roku, firma dostarcza swoim klientom specjalistyczne usługi z zakresu dostaw towarów, magazynowania, marketingu oraz rozwoju sprzedaży. Dzisiaj Auto Partner to ogromne centrum logistyczno-dystrybucyjne z centralą w Bieruniu, posiadające ponad 80 filii na terenie całego kraju, a także liczne przedstawicielstwa za granicą, m.in. w Czechach, Niemczech, Austrii, na Słowacji, Litwie, Łotwie i Ukrainie.
„Firma to ludzie" – takie motto przyświeca nam na co dzień. Zdajemy sobie sprawę, że to właśnie pracownik jest najcenniejszym zasobem, bez którego firma nie osiągnęłaby swojego sukcesu. Zatrudniamy ponad 1200 pracowników, a nasz zespół składa się z wyspecjalizowanych doradców klienta, wyszkolonych przedstawicieli i dyrektorów, a także specjalistów z różnych dziedzin.
- ludzi chętnych do intensywnej i rozwojowej pracy, wykazujących się kreatywnością i otwartością,
- mile widziane osoby ze znajomością branży motoryzacyjnej
- współtworzenie strategii rozwoju wybranych brandów o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- wpływ na rozwój kanałów sprzedażowych - wspieranie działów handlowych i zewnętrznych partnerów biznesowych
- opracowanie i wdrażanie planów marketingowych
- osiąganie zamierzonych celów w kampaniach marketingowych
- ścisła współpraca z menedżerami odpowiedzialnymi za sprzedaż,
- zlecanie i odbiór materiałów niezbędnych do komunikacji marketingowej
- współpraca z agencjami i podwykonawcami,
- monitorowanie danych rynkowych, benchmarking,
- nadzór nad budżetem marketingowym,
- przygotowywanie prezentacji i raportowanie efektów prowadzonych działań
- koordynacja kampanii reklamowych oraz akcji promocyjnych
- przygotowanie umów z kontrahentami, monitorowanie ich realizacji, sporządzanie raportów
- analiza efektywności prowadzonych działań marketingowych
- samodzielne prowadzenie wybranych projektów marketingowych
- tworzenie i koordynowanie branżowych wydarzeń i materiałów promocyjnych
- współpraca z mediami
- budowanie i zarządzenie ofertą materiałów reklamowo-promocyjnych dla kontrahentów spółki
- współpraca z pracownikami firmy odpowiedzialnymi za sprzedaż i obsługę klienta w całej Polsce
- bardzo dobra obsługa komputera oraz znajomość środowiska Windows, programów z pakietu Office (Excel, Word)
- komunikatywność i kreatywność
- dokładności i sumienności
- wykształcenie min. średnie
- umiejętności samodzielnego rozwiązywania problemów
- dobra organizacja czasu pracy
- mile widziane umiejętności analityczne
- mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
- pracę w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i zaangażowania
- stabilne warunki zatrudnienia
- profesjonalne narzędzia pracy
- możliwość rozwoju zawodowego i ciągłego podnoszenia kwalifikacji
- dużą samodzielność w koordynowaniu projektów
- możliwość wyjazdów na ciekawe wydarzenia branżowe w Polsce i zagranicą,
- możliwość przystąpienia do programu Multisport, Medicover