PROFIT HR ( Certyfikat 8985) to platforma usług personalnych. Specjalizujemy się w poszukiwaniu kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii. Stale poszukujemy specjalistów w różnych obszarach biznesowych znających język niemiecki i będących profesjonalistami w swojej branży. MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY. Nasza baza specjalistów budowana jest na bieżąco. Współpracujemy tylko z profesjonalistami, którymi są zarówno firmy, jak i kandydaci. Rekrutacja to proces, a nie chwilowe zaspakajanie potrzeby.
Nasi Klienci to spółki działające i rozwijające się w środowisku międzynarodowym, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych, ale posiadamy także w naszym portfolio Klientów reprezentujących kapitał polski i wieloletnią historię działania na rynku rodzimym.
Aktualnie dla spółki w Poznaniu, zajmującej się rozwojem nowoczesnych rozwiązań IT m.in. dla Handlu (np. Instore Communication, Digital Signage, Smart Safety, itd.) i działającej prężnie na rynkach europejskich, poszukujemy najlepszego kandydata/ kandydatki na stanowisko:
Praca hybryda
Marketing Manager to osoba, która odpowiada za tworzenie i nadzorowanie polityki firmy w zakresie marketingu i rozwoju marek oferowanych produktów i usług. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za działania marketingowe, wdrażać pomysły rozwoju produktów i usług, tworzyć strategię i promować markę na zewnątrz.
- Stworzenie, opieka i zarządzanie marketingiem firmy,
- Rozwój
- Kreacja
- Współtworzenie strategii marketingowej firmy, tworzenie budżetu marketingowego,
- Prowadzenie kampanii reklamowych/promocyjnych usług,
- Współpraca z działem handlowym,
- Kreacja materiałów promocyjnych, katalogów, informacji prasowych; organizacja targów, eventów itp.
- Koordynacja projektów promocyjnych,
- Monitorowanie i analiza danych rynkowych dotyczących segmentu, konsumentów, działań konkurencji i wyników własnych produktów/ usług,
- Przygotowywanie raportów marketingowych i cenowych, akcji promocyjnych,
- Aktywna współpraca z innymi osobami w obrębie firmy oraz z firmami jak agencje reklamowe, PR, itp. i firmami współpracującymi.
- Wykształcenie wyższe (marketing, zarządzanie),
- Dobrą znajomość języka angielskiego i języka niemieckiego, umożliwiająca swobodną komunikację zarówno w mowie jak i piśmie,
- Rozbudowaną wiedzę w obsłudze komputera, narzędzi i programów np. graficznych,
- Wiedzę w obszarze działań rynkowych, w tym na rynkach międzynarodowych oraz doświadczenie w pracy w dziale marketingu,
- Praktyka w pracy z nowoczesnymi narzędziami marketingowymi,
- Kreatywność, pomysłowość i chęć tworzenia,
- Bardzo dobre umiejętności prezentacyjne i negocjacyjne,
- Umiejętność pracy w zespole, ale także w pracy indywidualnej,
- Samodzielność i odpowiedzialność w realizowaniu projektów,
- Zaradność, kreatywność i poszukiwanie optymalnych rozwiązań,
- Chęć pracy w stabilnej, niekoncernowej organizacji w branży IT,
- Rzetelność, komunikatywność, przedsiębiorczość,
- Swoboda i odwaga w poruszaniu się na rynkach zagranicznych (np. Niemcy),
- Wysoka kultura osobista.
- pracę w znanej i odnoszącej sukces firmie z branży IT
- możliwości rozwoju kompetencji
- umowę o pracę i atrakcyjne warunki zatrudnienia
- możliwość kreowania i wdrażania swoich pomysłów, dużą samodzielność,
- stabilność.