TeamQuest jest polską, dynamicznie rozwijającą się firmą, zajmującą się kompleksowymi usługami doradztwa personalnego w szczególności w rekrutacji specjalistów IT
Marketing manager - lead generations
miejsce pracy: Warszawa
Realizowane zadania:
- Realizacja projektów marketingowych nastawionych na lead generations
- Zarządzanie planem projektów i budżetem
- Identyfikacja i opracowanie najbardziej efektywnych metod/praktyk realizacji projektu jak i zarządzanie portfelem projektów
- Koordynowanie działań kilku działów firmy w celu realizacji projektów
- Opracowanie i wdrożenie skutecznej strategi rozwoju produktu/usługi lead generations
- Rozwój produktów i usług Lead Generations uwzględniających aktualne potrzeby klientów i spodziewane trendy rynkowe
- Wsparcie procesów sprzedażowych zarówno presales jak i postsales
- Analiza prognozowanej i zrealizowane sprzedaży pod kątem realizacji celów biznesowych Zarządzanie realizacją zamówień poprzez koordynację współpracy z klientem oraz z wewnętrznymi i zewnętrznymi usługodawcami
- Opracowanie i modyfikacja procedur i procesów zapewniających skuteczną realizację zleceń oraz przed i posprzedażową obsługę klientów
- Analiza skuteczności i kosztowności prowadzonych kampanii i ich optymalizacja
Od kandydata oczekujemy:
- Co najmniej trzy lata doświadczenia w tworzeniu i zarządzaniu kampaniami marketingowymi nastawionymi na generowaniu leadów sprzedażowych B2B
- Doświadczenia w prowadzeniu kampanii marketingowych z jednoczesnym wykorzystaniem wielu kanałów dostępu do potencjalnych klientów, m.in.:
- mailing, direct mailing, telemarketing, marketing wirusowy (social natworking), konferencje, kampanie seo/sem...
- Doskonała wiedza z zakresu zarządzania marketingiem bezpośrednim (telemarketing)
- Znajomość rynku nowoczesnych technologii, obowiązujących modeli biznesowych i procesów sprzedaży; dodatkowym atutem będzie znajomość głównych klientów
- Umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne
- Doświadczenie w zarządzaniu złożonymi projektami i ich rozliczaniu;
- Umiejętność pracy w zespole, współpracy z wieloma dostawcami wewnętrznymi jednocześnie
- Doświadczenie w zarządzaniu budżetem zorientowanym na realizację celu biznesowego (P&L)
- Znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację
- Umiejętność prezentowania oferty i wola dzielenia się wiedzą i doświadczeniem wewnątrz firmy
- Doświadczenie we wsparciu procesu sprzedażowego
- Umiejętność nawiązywania długofalowych relacji z klientami
Proponujemy:
- Umowę o pracę (możliwe inne formy umowy)
- Pakiet socjalny
- Miłą atmosferę pracy
Dodatkowe:
- Uprzejmie informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane zgłoszenia.