W centrum naszej działalności znajdują się tysiące ludzi, których życie odmieniliśmy znajdując im nową pracę oraz wyjątkowa jakość usług, które świadczymy naszym klientom i kandydatom. Z dumą wyznaczamy standardy na rynku rekrutacyjnym, a dzięki naszemu wieloletniemu doświadczeniu połączonemu ze zrozumieniem osobistych motywacji, stwarzamy naszym kandydatom okazję do realizacji pełni ich potencjału.
Niezależnie od tego czy jesteś pracodawcą poszukującym członków swojego zespołu, czy kandydatem, który chce rozwinąć swoją karierę, Michael Page oferuje Ci zespół który zrozumie Twoje potrzeby.
Wraz z Page Executive i Page Outsourcing, Michael Page jest częścią PageGroup. Jesteśmy pewni, że nasza wiedza pomoże Ci osiągnąć Twoje cele – niezależnie od tego czy szukasz pracownika, czy też nowego miejsca pracy.
Skontaktuj się, aby dowiedzieć się więcej.
Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży FMCG, poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko Marketing Managera, który będzie odpowiedzialny za współtworzenie strategii marketingowej w Polsce i egzekucję wraz z podległym zespołem.
Informacje o kliencie
Naszym Klientem jest międzynarodowa organizacja z branży FMCG, będąca jedną z najbardziej rozpoznawalnych w ramach kategorii kosmetycznej. Obecnie w związku ze zmianami personalnymi w ramach struktur marketingu, poszukujemy obecnie doświadczonej osoby na stanowisko Marketing Managera.
Opis stanowiska
- Rozwój strategii marketingowej zgodnie z celami organizacji w Polsce i regionie. Ewaluacja i utrzymywanie spójnej strategii komunikacji, kampanii, eventów, marki, digital marketingu i PR w celu zwiększenia lojalności i sprzedaży,
- Zarządzanie i utrzymywanie planu i kalendarza marketingowego poprzez bieżące analizy rynku, konkurencji oraz kreowanie polityki cenowej poprzez analizy profitowości i segmentację,
- Zarządzanie wprowadzeniami nowych produktów oraz analiza bieżącego portfolio,
- Kreowanie aktywności wzmacniających wizerunek marki we wszystkich kanałach,
- Ścisła współpraca ze sprzedażą w celu usprawniania narzędzi komunikacji między działami, zapewnienia właściwego przepływu informacji od konsumenta w celu dostosowania planowanych aktywności oraz portfolio produktowego,
Profil kandydata
- Wykształcenie wyższe, preferowane marketingowe/biznesowe,
- Min. 5 letnie doświadczenie w marketingu w branży FMCG,
- Min. 2 - letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem marketingowym,
- Doświadczenie w ścisłej współpracy ze sprzedażą lub w trade marketingu będzie dużym atutem,
- Bardzo dobre umiejętności prezentacyjne w tym umiejętność wystąpień publicznych,
- Umiejętności generowania pomysłów i nowych rozwiązań,
- Pozytywne nastawienie, etyka pracy oraz nastawienie na współpracę w zespole,
- Bardzo dobre umiejętności pracy w MS Office, głównie Excel, Power Point,
- Bardzo dobra znajomość j. angielskiego,
Oferujemy
- Praca w stabilnym zespole,
- Środowisko pracy nastawione na zadowolenie pracowników,
- Prywatna opieka medyczna, pakiet rozszerzony,
- Możliwość korzystania z home office,
- Elastyczność godzin pracy,
- Normowane godziny pracy,
i prześlij nam swoje CV lub profil LinkedIn.