Poszukujemy obecnie kandydatów na stanowisko: Marketing Manager Farmaceutyczno Medyczny - Okulistyka - Japońska marka farmaceutyczna. To wspaniała okazja dla uzdolnionych kandydatów, którzy chcieliby pracować w międzynarodowym zespole. Jeśli posiadasz min. 3-4 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku , nie wahaj się, aby aplikować na wspomniane stanowisko.
Please send English CV.
Do obowiązków Marketing Managera będzie należało prowadzenie monitoringu rynku farmaceutycznego i analiza trendów w okulistyce poprzez pozyskiwanie informacji od Key Opinion Leaderów i właściwych instytucji, tworzenie strategii marketingowej we współpracy z działem sprzedaży, zarządzanie procesem jej wdrażania zgodnie z ustalonym harmonogramem, zapewnienie wsparcia merytorycznego dla zespołu sprzedażowego poprzez tworzenie materiałów promocyjnych i prowadzenie szkoleń oraz nadzór nad treściami produktowymi na stronie internetowej i systemem CRM.
- Opracowywanie strategii marketingowej (ilościowej i jakościowej)
- Zarządzanie procesem wdrażania strategii marketingowej (ilościowej i jakościowej)
- Monitoring i analiza rynku farmaceutycznego (także działań konkurencji)
- Budowanie i utrzymywanie relacji z Key Opinion Leaders
- Aktywne wsparcie przy wdrażaniu działań i rozwiązań marketingowych online
- Nadzór nad treściami firmowej strony internetowej
- Zapewnianie wsparcia merytorycznego
- Nadzór nad systemem CRM, analiza danych
- Ocena i analiza potencjału nowych projektów (prowadzenie studium wykonalności)
- Inne zlecone prace
- Właściwe wykonywanie powyższych obowiązków
- Mile widziana znajomość i doświadczenie w marketingu w branży farmaceutycznej (okulistyka)
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (Microsoft Office)
- Mile widziana znajomość lub uprawnienia lekarza lub farmaceuty
- Biegła znajomość jęz. angielskiego
- Mile widziana znajomość lub wykształcenie wyższe medyczne lub farmaceutyczne