LafargeHolcim włącza się w budowę miast na całym świecie poprzez oferowanie innowacyjnych rozwiązań dla budownictwa mieszkaniowego, trwałej zabudowy miejskiej, solidnych rozwiązań budowlanych i lepszej komunikacji między miastami. LafargeHolcim realizuje politykę zrównoważonego rozwoju, łączącą działalność przemysłową z szacunkiem dla środowiska naturalnego, pracowników i lokalnych społeczności. Wartością firmy jest bezpieczeństwo i zdrowie naszych pracowników, klientów oraz kontrahentów.
Obecnie poszukuje osoby na stanowisko:
Obszar działania: Warszawa
- Przygotowywanie oraz wdrażanie strategii marketingowej i komercyjnej dla danego segmentu, kanału
- Definiowanie przewag konkurencyjnych
- Definiowanie krótko i średnioterminowych celów dla trade marketingu i sprzedaży
- Monitorowanie rynku i działań konkurencji
- Realizacja celów P&L
- Zarządzanie portfelem produktów
- Inicjowanie i prowadzenie projektów
- Wykształcenie wyższe (mile widziane kierunki marketingowe)
- Doświadczenie w branży budowlanej
- Umiejętność zarządzania portfelem produktów
- Znajomość zasad tworzenia i implementacji strategii marketingowych i komunikacyjnych
- Doświadczenie w zarządzaniu projektami
- Stabilne warunki zatrudnienia
- Prywatną opiekę medyczną
- Możliwość stałego podnoszenia kwalifikacji
Poznaj
Holcim Polska S.A
Holcim Polska jest producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje. Spółka oferuje m.in. niskoemisyjne cementy z rodziny ECOPlanet dla budownictwa i prefabrykacji (o 30-50% mniejszym śladzie węglowym niż czysty cement portlandzki CEM), beton ECOPact (o prawie 50% mniejszym śladzie węglowym niż standardowy beton towarowy), czy kruszywo z recyklingu ECOSource. W ofercie znajdują się również systemy podłogowe, a także rozwiązania izolacyjne przeznaczone do kompleksowej termomodernizacji.