NAJ International jest renomowaną i najstarszą agencją doradztwa personalnego w Polsce. Firma znana jest przede wszystkim z rekrutacji na stanowiska od średniego do najwyższego szczebla zarządzania. Nieustannie pracujemy nad rozwojem naszych usług, dlatego stale rozszerzamy naszą działalność o usługi około rekrutacyjne jak program AC/DC, Outplacement, Coaching oraz szkolenia coachingowe
Naszym klientem jest jedna z największych międzynarodowych firm, specjalizujących się w dziennie innowacyjnej elektroniki użytkowej. Produkty naszego klienta sprzedawane są w ponad 65 krajach na całym świecie i charakteryzują się nowatorskimi rozwiązaniami.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:
- Tworzenie, wdrażanie i realizacja globalnych strategii marketingowych oraz e-marketingowych w zakresie portfela produktowego w oparciu o media cyfrowe i portale społecznościowe,
- Mierzenie efektywności strategii komunikacyjnej oraz wdrażanie i opracowywanie działań mających na celu promocję wizerunku firmy,
- Zapewnienie spójności organizacyjnej we wszystkich aspektach komunikacji,
- Analiza efektywności prowadzonych kampanii i podejmowanych aktywności marketingowych,
- Planowanie, przeprowadzanie i analiza badań rynkowych,
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z dziennikarzami, influencerami, mediami,
- Przygotowywanie materiałów prasowych, treści komunikacji dotyczącej produktów i usług posiadanych w portfelu firmy, dbanie o jakość przekazu oraz formę,
- Prowadzenie kampanii BTL.
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe: marketing, komunikacja),
- Minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w branży elektronicznej, high-tech lub automotive, w tym praktyczne doświadczenie w samodzielnym budowaniu strategii marketingowych,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny),
- Znajomość MS Office w tym dobra znajomość Excel i Power Point,
- Wiedza specjalistyczna z zakresu mediów cyfrowych i portali społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube etc.) oraz wykorzystania programów marketingowych w ramach ogólnej strategii,
- Zdolności przywódcze,
- Samodzielność, inicjatywa, zaangażowanie i determinacja w działaniu,
- Komunikatywność, asertywność oraz umiejętność pracy w zespole,
- Kreatywność i niestandardowe pomysły marketingowe,
- Nastawienia na pracę ukierunkowaną na realizację postawionych celów i szybkiego wyszukiwania rozwiązań.
- Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie promującej nowoczesne technologie,
- Pracę z innowacyjnymi produktami (znany i rozpoznawalny brand),
- Udział w ciekawych, rozwojowych projektach oraz możliwość kreowania strategii firmy w
- Polsce i rynkach CEE.