PwC IT Services to świetne miejsce do pracy dla osób ambitnych, otwartych i odpowiedzialnych. Od 2005 roku wdrażamy dla naszych klientów najbardziej innowacyjne rozwiązania z obszaru Customer Experience. Jesteśmy partnerami największych dostawców oprogramowania na świecie - Salesforce, Microsoft, Mulesoft i wielu innych. Wierzymy, że na nasz sukces składają się nie tylko nowoczesne technologie, z których korzystamy, ale przede wszystkim dobrze wyszkoleni, kompetentni ludzie. Tworząc nasze rozwiązania patrzymy w przyszłość, pomagając naszym klientom szybciej się rozwijać.
Technologia w PwC odpowiada na dynamiczne zmiany w otaczającym nas świecie oraz potrzeby naszych klientów. W ramach naszego zespołu wdrażamy u klientów rozwiązania oparte na platformie Salesforce - światowego lidera w obszarze CRM.
Dzięki bliskiej współpracy z Salesforce mamy dostęp do specjalistycznej wiedzy oraz innowacyjnych rozwiązań. Na naszych projektach pracujemy z najnowszymi produktami Salesforce (jak Salesforce Field Service, Revenuer Cloud, Heroku, Vlocity, Tableau CRM, Marketing Cloud czy Interaction Studio).
Dołącz do największego zespołu Salesforce w Polsce, rozwijaj się w tej technologii pod okiem naszym ekspertów, skorzystaj z szerokiego programu szkoleń i zmieniaj z nami świat na lepsze!
Twoją rolą będzie
- Udział i prowadzenie spotkań z potencjalnymi klientami, mającymi na celu zbieranie oraz doprecyzowanie wymagań biznesowych jak również podjęcie decyzji w kwestiach procesów pokrywanych systemami Marketing Automation
- Rola doradcza podczas planowania procesów Marketing Automation dla potencjalnych klientów w oparciu o najlepsze praktyki rynkowe
- Analiza i szacowanie wymagań biznesowych oraz mapowanie ich na funkcjonalności dostępne na platformach ekosystemu Salesforce
- Wsparcie oraz praca przy ofertach RFI/RFP w odpowiedzi na wymagania klienta (w obszarze Marketing Automation)
- Przygotowywanie i prezentacja demo systemu dla klientów
- Zarządzanie bazą materiałów demo oraz akceleratorów Marketing Automation
- Udział w analizie, projektowaniu oraz wdrażaniu funkcjonalnych rozwiązań Marketing Automation
- Prowadzenie warsztatów treningowych oraz sesji inspiracyjnych dla klientów
Oczekiwania
- 2+ lata doświadczenia pracy w obszarze marketing automation (po stronie dostawcy bądź klienta)
- Dobra organizacja pracy oraz uwaga do szczegółów
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne - łatwość tłumaczenia koncepcji technicznych osobom nie powiązanym z technologią (w tym w języku angielskim, poziom C1)
- Rozumienie procesów zarządzania kampaniami marketingowymi w obszarach B2B oraz B2C
- Dobra znajomość narzędzi MarTech (personalizacja, optymalizacja, analityka, integracja, rozwiązania DMP)
- Dobra znajomość standardów i praktyk automatyzacji marketingu
- Chęć do nauki nowych systemów marketing automation oraz nowych technologii
- Nice-to-have: certyfikaty Salesforce Marketing Cloud
Co Ci oferujemy
- Długofalową współpracę
- Szkolenia techniczne i certyfikacje
- Kontakt z najnowszymi technologiami i trendami rynku IT
- Szeroki wachlarz benefitów (m.in. opieka medyczna wraz ze stomatologią, ubezpieczenie, multikafeteria itp.)
- Możliwość pracy zdalnej
- Elastyczny czas pracy - w zależności od projektu
Prześlij swoją aplikację już dziś! W przypadku dodatkowych pytań skontaktuj się z nami:
pl_ITrecruitment@pwc.com.
Poznaj
PwC
Dlaczego warto?
PwC Polska jest częścią globalnej sieci firm świadczących usługi audytu, doradztwa podatkowego i doradztwa biznesowego oraz technologicznego.
Naszym celem jest pomaganie klientom w osiąganiu ich celów poprzez dostarczanie kompleksowych rozwiązań i specjalistycznej wiedzy branżowej.
Stawiając na innowacyjność i współpracę, umożliwiamy naszym pracownikom wywieranie znaczącego wpływu i wprowadzanie pozytywnych
zmian w świecie biznesu. W PwC oferujemy dynamiczne i integracyjne środowisko pracy, które sprzyja rozwojowi zawodowemu.
Zapewniamy szkolenia i zasoby wspierające rozwój kariery naszych pracowników, umożliwiając im budowanie z nami udanej i satysfakcjonującej kariery.
Dołącz do nas w PwC i uwolnij swój potencjał na świetlaną przyszłość w świecie profesjonalnych usług.
Proces rekrutacji - Studenci i absolwenci
- Krok Aplikacja online
- Krok Game-Based Assessment
- Krok Weryfikacja języka w formie video
- Krok Assessment Center / Rozmowa kwalifikacyjna
Proces rekrutacji - Profesjonaliści
- Krok Aplikacja online
- Krok Telefoniczna rozmowa kwalifikacyjna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne