Stanowisko:
Marketing Channel ManagerMiejsce pracy: Warszawa
Twoje zadania:
- Tworzenie i wdrażanie strategii rozwoju dla wybranych kanałów direct marketingu.
- Kompleksowe przygotowywanie planów kampanii marketingowych.
- Planowanie, rekomendowanie i realizowanie testów marketingowych typu A/B.
- Zarządzanie cyklem życia klienta w kanale.
- Analizowanie i rekomendowanie zmian w narzędziach do zarządzania kampaniami CRM.
- Definicja i współtworzenie nowych scenariuszy marketingowych oraz integracja procesów marketingowych.
- Optymalizacja procesów i kampanii marketingowych.
- Zarządzanie i budowanie segmentów klientów pod dedykowany kanał.
- Współpraca z IT w zakresie rozwoju narzędzi do realizacji kampanii.
- Budowanie LTV na bazie Klientów.
Nasze oczekiwania
- Kilkuletnie doświadczenie w planowaniu, realizacji działań i projektów marketingowych, zwłaszcza w marketingu bezpośrednim.
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i strategicznego myślenia.
- Kreatywność i inicjatywa w szukaniu nowych rozwiązań.
- Umiejętność obsługi narzędzi CRM.
- Znajomość wskaźników, trendów i narzędzi mierzących efektywność działań marketingowych.
Mile widziane
- Doświadczenie w prowadzeniu kampanii w kanale telefonicznym lub email (współpraca z CC).
- Doświadczenie w budowaniu i wykorzystywaniu marketing automation.
- Doświadczenie w pracy B2C.
W zamian oferujemy:
- Samodzielne stanowisko z dużą odpowiedzialnością o możliwością rozwoju.
- Udział w ciekawych projektach.
- Pracę z Klientami międzynarodowymi.
- Bardzo dobrą atmosferę współpracy w kreatywnym zespole.
- Elastyczne formy zatrudnienia i praca w dogodnej lokalizacji (biuro w samym centrum Warszawy, blisko stacji metra).
- Dofinansowanie do benefitów sportowych i możliwość objęcia prywatną opieką medyczną.
- Ponadto imprezy integracyjne, owocowe wtorki i pyszną kawę :-)