Kim jesteśmy i kogo potrzebujemy?
YANGO Sp. z o.o. to polskie przedsiębiorstwo założone w 2014 roku przez dwóch przyjaciół.
Specjalizujemy się w produkcji i dystrybucji naturalnych suplementów diety.
Kochamy i doceniamy naturę. Dlatego nasze surowce są pozyskiwane z miejsca ich pochodzenia, a 90% naszej oferty jest skierowana do wegan i wegetarian. W naszym portfolio jest już ponad 300 produktów, które pakujemy w szklane słoiki. Cały czas rośniemy i rozwijamy się!
Chcesz zmienić pracę na lepszą? Dołącz do naszego zespołu!
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Marketing Assistant
Miejsce pracy: Opacz-Kolonia koło Warszawy
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie.
- Wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania, posiadanego doświadczenia, wiedzy i kwalifikacji.
- Doświadczanie ciągłego rozwoju w ramach japońskiej filozofii Kaizen.
- Bezpośrednią współpracę z pomocnym kierownictwem przedsiębiorstwa.
- Pracę w przyszłościowej branży.
- Aktywną współpracę z innymi działami firmy i ich codzienne wsparcie!
U nas nigdy nie zostajesz sam/a. - Work-life-balance.
- Możliwość rozwoju zawodowego i poszerzania kwalifikacji.
- Pracę w młodym i kreatywnym zespole, w atmosferze wzajemnego szacunku i uczciwości - wspartą firmowym Kodeksem Honorowym.
- Wewnętrzne konkursy, np. Innowator Roku.
A do tego:
- Kartę fitness
- Prywatną opiekę medyczną
- Pyszną kawę, yerbę i herbatę
- Miejsce postojowe
- Wyjścia integracyjne i szkolenia
- Rabaty pracownicze na nasze produkty
- Pracę w godzinach
pon-czw 7:30-16:00
pt 8:00-14:00 (aby dobrze zacząć weekend!)
Na tym stanowisku będziesz:
- Wspierać zespół marketingu w realizacji codziennych zadań
- Uzupełniać i wyszukiwać dane w wewnętrznych systemach
- Wyszukiwać w Internecie informacje na zadane tematy
- Selekcjonować producentów materiałów POS
- Koordynować proces dystrybucji materiałów POS
- Współtworzyć akcje marketingowe skierowane do influenserów i inne ciekawe wydarzenia
Nasze wymagania:
- Umiejętność pracy w zespole, ale i samodzielnie,
- Kreatywność, zaangażowanie, komunikatywność,
- Otwartość na nowe rozwiązania,
- Doskonała organizacja czasu pracy,
- Terminowość oraz nastawienie na realizację powierzonych zadań.
- Znajomość programów pakietu MS Office,
- Wykształcenie wyższe,
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację.
Mile widziane:
- Zainteresowanie tematami związanymi ze zdrowym stylem życia,
- Znajomość programów graficznych typu Canva.