Agencja zatrudnienia nr licencji 3260
Find your own at devire.pl
Location: Warsaw
Devire to międzynarodowa firma specjalizująca się w usługach rekrutacji, outsourcingu i employer brandingu. Od ponad 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim, prowadząc kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry, wdrażając najnowsze rozwiązania z obszaru usług IT oraz wspierając w budowaniu wizerunku pracodawcy z wyboru.
Nasze biura zlokalizowane są w Warszawie, Wrocławiu, Poznaniu, Katowicach oraz Monachium, Frankfurcie, Pradze i Hradec Kralove.
Devire (agencja pracy tymczasowej, numer certyfikatu 3260) to międzynarodowa firma rekrutacyjna, założona w Londynie w 1987 roku. Od 30 lat reprezentujemy wiodących pracodawców na rynku europejskim prowadząc dla nich kompleksowe projekty poszukiwań menedżerów i wyspecjalizowanej kadry. Poza rekrutacją świadczymy usługi Outsourcingu IT, Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa HR. Nasze biura, zlokalizowane są w Polsce, Niemczech oraz Czechach.
Twoja przyszła firma:
Naszym Klientem jest globalna sieć gastronomiczna, której produkty są doceniane przez konsumentów na całym świecie. W związku ze stałym rozwojem, obecnie poszukujemy Kandydata bądź Kandydatki na stanowisko Marketing Activation Manager.
Osoba na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie zespołu marketingu w zakresie planowania i współtworzenia materiałów komunikacyjnych we wszystkich kanałach komunikacji, w tym materiałów POS, we współpracy z zewnętrzną agencją reklamową. Do zakresu obowiązków będzie należało także analizowanie rynku, trendów konsumenckich oraz działań konkurencji, jak również współpraca przy opracowaniu i nadzorowaniu budżetu.
Nasz Klient zapewnia:
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Przyjazną atmosferę pracy oraz atrakcyjne benefity pozapłacowe
- Samodzielność w ramach wykonywanych obowiązków
- Pracę w nowoczesnym biurze (Warszawa Wola)
U Kandydatów zwracamy uwagę na:
- Dostępność do podjęcia pracy - od zaraz
- Dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
- Doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 3 lata)
- Praktyczna i udokumentowana (szkoleniami i/lub doświadczeniem zawodowym) znajomość narzędzi marketingowych i zagadnień związanych z działaniami ATL i BTL
- Doświadczenie w branży Horeca - mile widziane