Najnowsze oferty pracy

  • Koordynator badań i analiz rynkowych

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za utrzymanie aktualnej wiedzy o rynku edukacyjnym poprzez planowanie i realizację badań (marketingowych, produktowych, prowadzenie desk research), przygotowanie analizy założeń biznesowych dla nowych produktów, a w szczególności za: przygotowanie...
  • Analityk

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    CEL PRACY przygotowywanie raportów i analiz ilościowych i jakościowych w oparciu o dane wewnętrzne i zewnętrzne firmy; dokonywanie analiz porównawczych; śledzenie zmian i trendów zachodzących na rynku; administracja systemów CRM;
Zobacz więcej ofert pracy

Market Research Analyst

Nielsen
Warszawa, Warsaw
praca stacjonarna
3576 dni temu

Nielsen Innovation Practice strives to help our clients grow through successful innovation on their brands. Our people bring this objective to life via impactful consulting to make us the world’s leading provider of pre-market consumer insights for marketers.

 

Nielsen Innovation Practice Analysts act as consultants to their clients, focused on delivering strategic insights and actionable solutions to address their key business issues.



Market Research Analyst
Location: Warsaw
Nr Ref.: RAP 10/2014



A day in the life of an Analyst:

  • Consult with clients on their planned innovation, marketing, and positioning strategies for new product launches
  • Analyze consumer data and compose reports that provide valuable insight into our clients’ new products
  • Use proprietary forecasting tools to predict the sales of new products before they are launched
  • Prepare proposals and design projects that address the individual needs of our clients.

Our ideal candidate should have:

  • An interest in marketing, research, and new product development
  • Bachelor’s Degree in a relevant field
  • Strong analytical, numerical and communication and organizational skills
  • Excellent attention to detail
  • Client focused
  • Working knowledge of Word, Excel and PowerPoint
  • Additional language skills will be considered an advantage
  • Relevant work experience will be considered an advantage.

You will join our team of dedicated professionals and will be offered interesting and challenging job.
Our people are what make Nielsen successful and they will continue to be the key of our success.
Nielsen employees are encouraged to pursue growth opportunities and are provided with professional
training to enable them to stay at the fore-front of latest trends and technology. To summarize it all, it’s
a fun progressive and dynamic environment!

 

Nielsen offers a competitive salary package, superior working conditions and a challenging and
rewarding career path.

 

 

Please include the following statement: "I hereby authorize you to process my personal data included in my job application for the needs of the recruitment process in The Nielsen Company (in accordance with the Personnel Protection Act 27.08.1997, Dz. U. 2002, no 101 position 926)".
 

Podobne oferty

  • Koordynator badań i analiz rynkowych

    Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Zatrudniona osoba będzie odpowiedzialna za utrzymanie aktualnej wiedzy o rynku edukacyjnym poprzez planowanie i realizację badań (marketingowych, produktowych, prowadzenie desk research), przygotowanie analizy założeń biznesowych dla nowych produktów, a w szczególności za: przygotowanie...
  • Analityk

    KRKA Polska Sp. z o.o.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    CEL PRACY przygotowywanie raportów i analiz ilościowych i jakościowych w oparciu o dane wewnętrzne i zewnętrzne firmy; dokonywanie analiz porównawczych; śledzenie zmian i trendów zachodzących na rynku; administracja systemów CRM;