Najnowsze oferty pracy

  • Asystentka Zarządu

    Auto Fus Group sp. J.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie kalendarza, organizowanie, koordynowanie i obsługiwanie spotkań biznesowych , kierowanie przepływem Gości i udzielanie ogólnych informacji, zarządzanie obiegiem...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....
Zobacz więcej ofert pracy

Market Development Assistant

Sollers Consulting Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
2213 dni temu

Od 2000 roku doradzamy, wdrażamy systemy informatyczne oraz tworzymy rozwiązania dla największych klientów z branży finansowej. W gronie blisko 500 wysoko wykwalifikowanych konsultantów i programistów realizujemy projekty w Polsce i na całym świecie – pracujemy m.in. w Niemczech, Kanadzie, Wielkiej Brytanii i na Islandii.

Mamy jasną ścieżkę kariery i promocji, a najbardziej cenimy sobie przyjazną atmosferę, integrację oraz pracę zorientowaną na sukces zespołu. Wyniki regularnie przeprowadzanych wśród nas ankiet satysfakcji to dowód, że pracownicy dobrze się u nas czują. Jest to dla nas kluczowy wskaźnik, bo stawiamy na długotrwałą współpracę.

Market Development Assistant
Workplace: Warszawa
You will have an opportunity to:
  • Support for managers in communication with customers and prospects
  • Maintenance of contact database
  • Maintenance of customer information
  • Support in activities related to customer relations (incl. Christmas and Easter cards signing and sending)
  • Market research
  • Support of PR-activities (media, social media, events)
We bet on you, so we expect you to:
  • Experience as assistant for managers and executives in B2B environment
  • Good command of English
  • Excellent command of Polish
We appreciate it if you additionally:
  • CRM Dynamics experience
  • MS Excel skills
  • Experience in the financial sector or technology companies
  • Research skills
  • Some PR/marketing experience
  • Logistical / event experience
  • Mass mailing tools experience
  • Social media channels management
  • German language
We offer you:
  • the sense of stability – permanent employment contract from the first day of work
  • the open and casual company culture as well as exploring our passions together, also outside of work (sport, travel, concerts, board games, food and others)
  • clear career and salary paths
  • health care, life insurance, multisport card as well as trainings and certificates
Sollers Consulting Sp. z o.o.

Warszawa ul. Koszykowa 54

Lublin ul. Spokojna 2

Poznań ul. Szyperska 14

Köln 50667 Kattenbug 2

www.sollers.eu
 

Podobne oferty

  • Asystentka Zarządu

    Auto Fus Group sp. J.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, prowadzenie kalendarza, organizowanie, koordynowanie i obsługiwanie spotkań biznesowych , kierowanie przepływem Gości i udzielanie ogólnych informacji, zarządzanie obiegiem...
  • Asystent Dyrektora

    NES Fircroft   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Codzienne wsparcie administracyjne dla Członka Zarządu Spółki, w tym zarządzanie jego kalendarzem spotkań, ustalanie priorytetów, rozliczanie wydatków oraz organizacja podróży służbowych. Organizacja i obsługa spotkań biznesowych, zebrań i wizyt gości....