Co proponujemy?
-
umowę o pracę w międzynarodowej firmie
-
jednozmianowy system pracy od poniedziałku do piątku
-
atrakcyjny system premiowy ściśle powiązany z osiąganymi wynikami
-
pracę w świetnej atmosferze, w zgranym i profesjonalnym zespole
-
możliwość udziału w szkoleniach i konferencjach branżowych
-
możliwość uczestniczenia w międzynarodowych projektach
-
dofinansowanie do zajęć sportowych, wakacji i prywatny pakiet opieki medycznej
-
Special Days
Jaka będzie Twoja rola?
-
zarządzanie 30 - osobowym zespołem Call Center (ze wsparciem 2 Team Leaderów) odpowiedzialnym przede wszystkim za:
- sprzedaż produktów firmy nowym klientom
- obsługę oraz sprzedaż produktów dedykowanych obecnym klientom
- wsparcie telefoniczne pracowników Pionu Sprzedaży -
wyznaczanie celów i planowanie działań zapewniających realizowanie planów sprzedażowych oraz budżetowych
-
analizowanie i raportowanie osiąganych wyników
-
usprawnianie i optymalizacja istniejących procesów i procedur
-
rozwój kompetencji i budowanie zaangażowania pracowników
Czego od Ciebie oczekujemy?
-
doświadczenia w kierowaniu zespołem Call Center
-
wysokiego zorientowania na cel i efekt
-
znajomości narzędzi motywacyjnych, umiejętności praktycznego planowania oraz zarządzania wynikami
-
wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych sprzyjających budowaniu relacji w zespole
-
biegłości w obsłudze pakietu MS Office (Excel)
-
wiedzy z zakresu technik sprzedaży
-
dodatkowym atutem będzie:
- znajomość branży finansowej
- komunikatywna znajomości języka angielskiego
- znajomość narzędzi teleinformatycznych związanych z pracą w Call Center