Najnowsze oferty pracy

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk Kierownik Zespołu Call Center Gdańsk
Manager Zespołu Sprzedaży Telefonicznej

Manager Zespołu Sprzedaży Telefonicznej

Optima Sp. z o.o.
Gdańsk
praca stacjonarna
2964 dni temu

 

 

 

Manager Zespołu Sprzedaży Telefonicznej
Miejsce pracy: Gdańsk

 

Co proponujemy?

  • umowę o pracę w międzynarodowej firmie

  • jednozmianowy system pracy  od poniedziałku do piątku

  • atrakcyjny system premiowy ściśle powiązany z osiąganymi wynikami

  • pracę w świetnej atmosferze, w zgranym i profesjonalnym zespole

  • możliwość udziału w szkoleniach i konferencjach branżowych

  • możliwość uczestniczenia w międzynarodowych projektach

  • dofinansowanie do zajęć sportowych, wakacji i prywatny pakiet opieki medycznej

  • Special Days

Jaka będzie Twoja rola?

  • zarządzanie 30 - osobowym zespołem Call Center (ze wsparciem 2 Team Leaderów) odpowiedzialnym przede wszystkim za:
    - sprzedaż produktów firmy nowym klientom
    - obsługę oraz sprzedaż produktów dedykowanych obecnym klientom
    - wsparcie telefoniczne pracowników Pionu Sprzedaży

  • wyznaczanie celów i planowanie działań zapewniających realizowanie planów sprzedażowych oraz budżetowych

  • analizowanie i raportowanie osiąganych wyników

  • usprawnianie i optymalizacja istniejących procesów i procedur

  • rozwój kompetencji i budowanie zaangażowania pracowników

Czego od Ciebie oczekujemy?

  • doświadczenia w kierowaniu zespołem Call Center

  • wysokiego zorientowania na cel i efekt

  • znajomości narzędzi motywacyjnych, umiejętności praktycznego planowania oraz zarządzania wynikami

  • wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych sprzyjających budowaniu relacji w zespole

  • biegłości w obsłudze pakietu MS Office (Excel)

  • wiedzy z zakresu technik sprzedaży

  • dodatkowym atutem będzie:
    - znajomość branży finansowej
    - komunikatywna znajomości języka angielskiego
    - znajomość narzędzi teleinformatycznych związanych z pracą w Call Center

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”
 

Podobne oferty

  • Kierownik Projektu z językiem rumuńskim

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    16 godz.
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...
  • Lider Zespołu Call Center

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i...
  • Kierownik Projektu

    Contact Center Sp. z o.o.   Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b    praca hybrydowa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Opis stanowiska: Kompleksowe zarządzanie zespołem: planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu; udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu; Realizowanie celów: odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola,...