kierownik/koordynator rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes.
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
14 godz.
Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
15 godz.
The Team Leader, Operations is responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates. This position ensures performance metrics are achieved by providing adequate coaching, motivation and accountability. Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
15 godz.
Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
15 godz.
Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
15 godz.
Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
15 godz.
Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
8 dni
Opis stanowiska: Team Leader w dziale operacji będzie odpowiedzialny za codzienne nadzorowanie zespołu pracowników call center. Stanowisko wymaga zapewnienia realizacji celów operacyjnych poprzez coaching, motywowanie i odpowiedzialność pracowników. Główne obowiązki: Codzienne nadzorowanie...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
8 dni
Opis stanowiska: Nadzorowanie codziennej pracy zespołu w centrum obsługi oraz monitorowanie pracy i obecności zgodnie z polityką firmy. Regularne prowadzenie coachingów, mających na celu osiąganie wyznaczonych wskaźników wydajności. Rozwiązywanie problemów z wydajnością i wdrażanie...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
8 dni
Nadzór nad codzienną pracą grupy pracowników call center, w tym monitorowanie pracy i obecności zgodnie z zasadami firmy oraz wymogami prawnymi. Prowadzenie regularnych coachingów oraz ocena wydajności podległych pracowników w celu zapewnienia realizacji ustalonych wskaźników...
jednozmianowy system pracy od poniedziałku do piątku
atrakcyjny system premiowy ściśle powiązany z osiąganymi wynikami
pracę w świetnej atmosferze, w zgranym i profesjonalnym zespole
możliwość udziału w szkoleniach i konferencjach branżowych
możliwość uczestniczenia w międzynarodowych projektach
dofinansowanie do zajęć sportowych, wakacji i prywatny pakiet opieki medycznej
Special Days
Jaka będzie Twoja rola?
zarządzanie 30 - osobowym zespołem Call Center (ze wsparciem 2 Team Leaderów) odpowiedzialnym przede wszystkim za: - sprzedaż produktów firmy nowym klientom - obsługę oraz sprzedaż produktów dedykowanych obecnym klientom - wsparcie telefoniczne pracowników Pionu Sprzedaży
wyznaczanie celów i planowanie działań zapewniających realizowanie planów sprzedażowych oraz budżetowych
analizowanie i raportowanie osiąganych wyników
usprawnianie i optymalizacja istniejących procesów i procedur
rozwój kompetencji i budowanie zaangażowania pracowników
Czego od Ciebie oczekujemy?
doświadczenia w kierowaniu zespołem Call Center
wysokiego zorientowania na cel i efekt
znajomości narzędzi motywacyjnych, umiejętności praktycznego planowania oraz zarządzania wynikami
wysoko rozwiniętych zdolności komunikacyjnych sprzyjających budowaniu relacji w zespole
biegłości w obsłudze pakietu MS Office (Excel)
wiedzy z zakresu technik sprzedaży
dodatkowym atutem będzie: - znajomość branży finansowej - komunikatywna znajomości języka angielskiego - znajomość narzędzi teleinformatycznych związanych z pracą w Call Center
kierownik/koordynator rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Your tasks will involve: Leading, managing, overseeing and supporting a team of Customer Service Agents; Ensuring the Team fulfills KPI’s set by clients; Facilitating clear and efficient communications; Rewarding Agents for best results; Participating in the recruitment and induction processes.
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
14 godz.
Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
15 godz.
The Team Leader, Operations is responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates. This position ensures performance metrics are achieved by providing adequate coaching, motivation and accountability. Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
15 godz.
Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
15 godz.
Essential Functions/Core Responsibilities Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
15 godz.
Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
15 godz.
Responsible for the day-to-day supervision of a group of call center associates including work and attendance monitoring in accordance with organization policy and applicable legal requirements; Effectively coach direct reports on their performance on a regular basis to ensure performance metrics...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
8 dni
Opis stanowiska: Team Leader w dziale operacji będzie odpowiedzialny za codzienne nadzorowanie zespołu pracowników call center. Stanowisko wymaga zapewnienia realizacji celów operacyjnych poprzez coaching, motywowanie i odpowiedzialność pracowników. Główne obowiązki: Codzienne nadzorowanie...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
8 dni
Opis stanowiska: Nadzorowanie codziennej pracy zespołu w centrum obsługi oraz monitorowanie pracy i obecności zgodnie z polityką firmy. Regularne prowadzenie coachingów, mających na celu osiąganie wyznaczonych wskaźników wydajności. Rozwiązywanie problemów z wydajnością i wdrażanie...
kierownik/koordynator umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
8 dni
Nadzór nad codzienną pracą grupy pracowników call center, w tym monitorowanie pracy i obecności zgodnie z zasadami firmy oraz wymogami prawnymi. Prowadzenie regularnych coachingów oraz ocena wydajności podległych pracowników w celu zapewnienia realizacji ustalonych wskaźników...